  • 1. Data: 2010-02-16 19:05:41
    Temat: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
    Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
    bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
    Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic , poprostu
    wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat to
    chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
    Pozdrawiam.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-16 19:18:02
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.02.2010 Jacek23 <j...@p...pl> napisał/a:
> [...]
    > wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat to
    > chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Po prostu poproś aby Ci stary oddali.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-02-16 19:18:46
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Po prostu poproś aby Ci stary oddali.

    no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
    A moze stary i nowy jakos oznaczyc? Tylko co to da?
    Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony
    to powiedza ze nie prawda i juz:(

  • 4. Data: 2010-02-16 19:19:56
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Po prostu poproś aby Ci stary oddali.

    no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
    A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?

  • 5. Data: 2010-02-16 20:02:36
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 16-02-2010 20:19, Jacek23 pisze:

> [...]
    > A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
    > Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony

    A ten moduł ma jakieś oznaczenia typu nr.seryjny ?
    A może sam wymień ?

    --
    R.

  • 6. Data: 2010-02-16 22:28:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat
    > to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Znajdz serwis który wymieni przy Tobie :)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-02-16 22:33:28
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Znajdz serwis który wymieni przy Tobie :)
    > Pozdrawiam

    marzenia:)

  • 8. Data: 2010-02-17 10:50:03
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
    > (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Podpisz sie markerem na nowym module :)

  • 9. Data: 2010-02-17 16:53:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
    > (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Nie masz nikogo znajomego co Ci to zrobi? Moduł chłodzenia to jakaś
    filozofia nei jest... a skąd jestes?

  • 10. Data: 2010-02-17 17:58:45
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) - SAM ZROB
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat
    > to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    jezeli nie stracisz (lub juz straciles) gwarancje to _sam_ wymien;

    mam cholernie zle doswiadczenia z serwisami laptopow,
    zwlaszcza z autoryzowanymi, zwlaszcza samsunga,
    ale musialem dac, bo laps byl na gwarancji:

    laps (nowy) mial uszkodzona karte graficzna i chodzilo o jej wymiane;

    najpierw policzyli se 150zl (czy wiecej) za zainstalowanie visty,
    bo mialem "zainstalowane niezalecane do tego laptopa win xp i win 7"
    (oczywiscie sterowniki do xp / 7 byly jawnie na stronie samsunga);

    paczka przyszla do mnie po miesiacu telefonicznych przepychanek
    i mowienia tym DEBILOM z serwisu SAMSUNGA
    jak sprawdzic czy karta graficzna jest sprawna (czy nie)...

    okazalo sie, ze w koncu _nie policzyli_ tej kasy za instalacje visty
    (debile pewnie szukali jelenia)
    i wg zalaczonego info wymienili cala plyte glowna - ciekawe czy to bylo
    oplacalne w ogole?...

    poza tym laptop byl od dolu ujebany od jakiegos bialego czegos
    a klawiatura byla zle wlozona - cudem udalo mi sie ja wepchac do srodka
    i wygladzic wszystkie niewypuklosci;

    ogolnie nie polecam - poziom niekompetencji tych panow osiaga dno niepojete
    dla przecietnego czytelnika tej grupy.