  • 11. Data: 2012-03-29 22:10:22
    Temat: Re: Jak si? b?dzie nazywa? tw?j nast?pny telefon z Androidem?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-29 21:22, Animka pisze:

    > No tak. Przypomniało mi się, że przejął chyba Ericsson.

    gdzies ci dzwoni - ale nie w tym kosciele ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 12. Data: 2012-03-30 12:51:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 22:10, AL pisze:

    > gdzies ci dzwoni - ale nie w tym kosciele ;)

    Dzwoni, nie dzwoni...właśnie Play oferuje fajny telefon SE z wysuwaną
    klawiaturą, ale jak się potem okazuje: "Produkt tymczasowo niedostępny" :D

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-03-31 21:43:39
    Temat: Re: Jak się będzie nazywał twój następny telefon z Androidem?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "cpt. Nemo" napisał:

    > Ale firmy SonyEricsson juz nie ma :)

    Jak się nazywał turniej, w finale którego Radwańska złomotała dziś
    Szarapową? ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2012-03-31 21:52:44
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Cz 29 03 2012 21:22, Animka pisze:

    > No tak. Przypomniało mi się, że przejął chyba Ericsson.

    Co przejął Ericsson?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D