  • 1. Data: 2012-03-27 22:47:56
    Temat: Jak się będzie nazywał twój następny telefon z Androidem?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://androidphonenamegenerator.com/
    Wybierz dowolną nazwę, i tak się nie będzie różnił od konkurencji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 2. Data: 2012-03-28 07:56:21
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-03-2012 22:47, Waldek Godel pisze:

    > http://androidphonenamegenerator.com/
    > Wybierz dowolną nazwę, i tak się nie będzie różnił od konkurencji.

    SonyEricsson/Mobile Waldex G-PRO (odporny na wstrzasy;)

  • 3. Data: 2012-03-29 00:54:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > http://androidphonenamegenerator.com/
    > Wybierz dowolną nazwę, i tak się nie będzie różnił od konkurencji.

    To nie kwestia androida. To sprawka takich firm jak Szajsung, które tworzą
    potwory w stylu "Samsung Omnia W" lub "Samsung Focus S" i teraz zgaduj z
    jakim to systemem i której generacji.

  • 4. Data: 2012-03-29 00:55:50
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-28 07:56, K pisze:

    > SonyEricsson/Mobile Waldex G-PRO (odporny na wstrzasy;)

    Sony Ericsson ma dobre telefony, ale trzeba miec bardzo dobry wzrok, bo
    czcionka w wiadomościach jest maleńka i trzeba by cyngle zakładać, albo
    lupę przykładać. Mam 3 telefony SE to wiem. Teraz używam Samsung II Duoz
    i naciskam sobie na otrzymaną wiadomość, wtedy ona mi się powiększa do
    rozmiarow, które tolerują moje oczy. To jest dla mnie luksus, nie chcę
    przechwalać.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-03-29 01:33:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 00:54:52 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > To nie kwestia androida. To sprawka takich firm jak Szajsung, które tworzą
    > potwory w stylu "Samsung Omnia W" lub "Samsung Focus S" i teraz zgaduj z
    > jakim to systemem i której generacji.

    A Nokia to niby lepsza ? Dawniej mozna bylo zwariowac od tych numerkow, ale
    teraz to juz kompletna orgia. C5, a moze C5-00 sie to nazywa, i C5-01 to
    nieco lepsza wersja ..

    J.

  • 6. Data: 2012-03-29 09:06:47
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-29 01:33, J.F. pisze:

    > A Nokia to niby lepsza ? Dawniej mozna bylo zwariowac od tych numerkow, ale
    > teraz to juz kompletna orgia. C5, a moze C5-00 sie to nazywa, i C5-01 to
    > nieco lepsza wersja ..

    W Wy co z choinki? - Fiat 126p :-)
    Niech sobie nazywają jak chcą ale nich celowo nie postarzają produktów
    Co prawda z innej beczki ale muszę zmienić sprawny tuner sat. bo jeden
    nadawca wymyślił sobie nowe ustawienia (SID) i kupa sprawnego sprzętu
    powędruje na śmietniki. Ups. do utylizacji :-)

  • 7. Data: 2012-03-29 12:01:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > naciskam sobie na otrzymaną wiadomość, wtedy ona mi się powiększa do
    > rozmiarow, które tolerują moje oczy. To jest dla mnie luksus, nie chcę

    Może czas na okulary :)

    Dla mnie TV 42 cale był za mały kupiłem 55 cali i dalej słabo widzę
    czcionkę, ustawiłem 200dpi
    jest trochę lepiej, ale przydałoby się z 100cali, niestety za drogie :)
    albo wizyta u okulisty co odkładam narazie:)

    pozdrawiam
    AT

  • 8. Data: 2012-03-29 17:29:34
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sony Ericsson ma dobre telefony,

    Ale firmy SonyEricsson juz nie ma :)

  • 9. Data: 2012-03-29 21:20:04
    Temat: Re: Jak si? b?dzie nazywa? tw?j nast?pny telefon z Androidem?
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 12:01, Amir pisze:

    > Mo?e czas na okulary :)

    Mam takie awaryjne, ale nie lubie zakładać. Eole lupę przystawic.
    W tym najnowszym telefonie to mam luksus nad luksusy. Nie musze wytężać
    wzroku jak mi sms przyjdzie, czy hasło z banku.

    > Dla mnie TV 42 cale by? za ma?y kupi?em 55 cali i dalej s?abo widz?
    > czcionk?, ustawi?em 200dpi
    > jest troch? lepiej, ale przyda?oby si? z 100cali, niestety za drogie :)
    > albo wizyta u okulisty co odk?adam narazie:)

    To w telefonie tym bardziej nic nie widzisz.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-03-29 21:22:26
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-29 17:29, cpt. Nemo pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale firmy SonyEricsson juz nie ma :) Ale ci co maja to mają jeszcze te telefony. U
    mnie leżą trze. Sprawniusieńkie (w tym jeden z zepsutym wyświetlaczem - z mojej
    winy).

    No tak. Przypomniało mi się, że przejął chyba Ericsson.

    --
    animka