  • 1. Data: 2010-03-11 00:16:27
    Temat: Jak przerwać floata prawidłowo?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Wiele mówi się o tym, że właściwa forma przerywania floatów wygląda
    następująco:

    zamiast

    Tymczasem powstaje problem gdy jakiś wewnętrzny DIV posiada ujemny margines:

    W/w div ucinany jest przez kontener z overflow:hidden. Jak więc zastosować
    "nową" zasadę przerywania float'a i jednocześnie sprawić aby można było
    wychodzić poza obrys kontenera?

  • 2. Data: 2010-03-13 14:26:40
    Temat: Re: Jak przerwać floata prawidłowo?
    Od: Jarek <j...@s...pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 01:16:27 +0100, Marek napisał(a):

    > overflow:hidden

    overflow: auto
    + height: 1% dla ie

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-03-15 10:07:02
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

    > overflow: auto
    > + height: 1% dla ie

    Nie do końca działa. Umieściłem w takim DIVie innego z margin-left: -100px i
    pod FF pokazał mi się pasek przewijania.