  • 1. Data: 2016-04-03 01:16:57
    Temat: Jak podłączyć sprzęt
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Mam problem z połączeniem za sobą sprzętu RTV.
    Mój telewizor Philips posiada: 3x HDMI, 1xSCART, 4xCinch, 3xUSB
    Odtwarzacz BluRay:
    4xchinch i 1xHDMI, tuner SAT posiada 2xSCART, 1xHDMI i 6xcinch.
    Nagrywarka DVD posiada 1xHDMI, 2xSCART, 6xchinch
    Tuner kablowy posiada 6xchinch,1xHDMI, 2xSCART.
    Chciałbym to połączyć tak, aby nagrywarka DVD mogła nagrywać z tunera
    SAT, odtwarzacza blueRay i tunera kablowego. W tej chwili w miarę
    podłączyłem tak, że został mi Blueray, którego nie mogę podłączyć.
    ponieważ zostało mi gniazdo HDMI i chinche w nim. Pozostałe są zajęte.
    Może to powinno być całkiem innaczej?
    Czy wogóle gniazda chinch działają tylko jako wyjście? Dziękuję i
    pozdrawiam.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-04-03 01:23:08
    Temat: Re: Jak podłączyć sprzęt
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Jasiu niestety ale tak sie nie da poniewaz zabezpieczenie
    https://pl.wikipedia.org/wiki/HDCP
    nie pozwoli na nagrywanie takowego materialu ale jak zaczniesz sie
    uczyc i sluchac wlasciwej stacji radiowej to moze poskladasz sprzet
    ktory da rade to zrobic. Narazie jestes gleboko w dupie.

  • 3. Data: 2016-04-03 01:26:20
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    LeonKame pisze:
> [...]
    > uczyc i sluchac wlasciwej stacji radiowej to moze poskladasz sprzet
    > ktory da rade to zrobic. Narazie jestes gleboko w dupie.

    Oj tam oj tam
    http://www.tweaking4all.com/home-theatre/remove-hdcp
    -hdmi-signal/

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2016-04-03 02:38:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-04-03 o 01:26, AlexY pisze:

    > Oj tam oj tam
    > http://www.tweaking4all.com/home-theatre/remove-hdcp
    -hdmi-signal/

    A pamiętasz może, jak się nazywa taki popularny również w Polsce
    stripper przelotowy HDCP z enkoderem MPEG na dodatkowym wyjściu USB?

  • 5. Data: 2016-04-03 02:43:25
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-04-03 o 02:38, Tomasz Wójtowicz pisze:

    -hdmi-signal/

    > A pamiętasz może, jak się nazywa taki popularny również w Polsce
    > stripper przelotowy HDCP z enkoderem MPEG na dodatkowym wyjściu USB?

    Sam sobie odpowiem: Velocap

  • 6. Data: 2016-04-03 11:43:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:
    > W dniu 2016-04-03 o 02:38, Tomasz Wójtowicz pisze:
    [..]

    > Sam sobie odpowiem: Velocap

    To dobrze bo ja nie w temacie, wiem że można ale nie mam, nie używam,
    nie potrzebuję.

  • 7. Data: 2016-04-03 11:58:25
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Kup sobie jakis porzadny tuner satelitarny np jakiegos nboxa 2
    glowicowego i wywal ten caly pozostaly zlom.

  • 8. Data: 2016-04-03 12:00:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    LeonKame pisze:
    > Kup sobie jakis porzadny tuner satelitarny np jakiegos nboxa 2
    > glowicowego i wywal ten caly pozostaly zlom.

    Tzn jaki złom? Nie używam TV.

  • 9. Data: 2016-04-03 19:18:55
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości

    > Sam sobie odpowiem: Velocap

    Mam to coś, ale z moją nagrywarką od UPC, nie daje się zgrać full-hd, obraz
    nadal jest hd-ready, choć zajmuje więcej miejsca jako plik, niż od poczatku
    by ustawić hd-ready i tak zgrywać. Chyba wezmę splitter, lub transkoduję
    przez analogowe VGA, bo mam możliwość zakodować ponownie VGA do HDMI...
    Jeszcze poczytam.
    A muszę poopróżniać dysk w nagrywarce, bo zapchana po sufit.
    Wie ktoś może, jakim programem łączyć kawałki plików w jeden? Zgrywarka
    dzieli na pliki po ok. 2 GB i muszę je połączyć... Wypróbowałem kilka
    programów, ale żaden nie dał rady... VDub poległ pierwszy. Teoretycznie dało
    się połączyć objętościowo, ale i tak treści było tylko tyle, ile w pierwszym
    kawałku.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 10. Data: 2016-04-03 21:15:27
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-03 o 19:18, ACMM-033 pisze:

> [...]
    >
    > Mam to coś, ale z moją nagrywarką od UPC, nie daje się zgrać full-hd,
    > obraz nadal jest hd-ready, choć zajmuje więcej miejsca jako plik, niż od
    A może tak nadają? na naziemnej HD też nie jest full tylko half :)

> [...]
    > programów, ale żaden nie dał rady... VDub poległ pierwszy. Teoretycznie
    > dało się połączyć objętościowo, ale i tak treści było tylko tyle, ile w

    VideoReDo TVSuite, czasami się zacina ale daje radę, ma możliwość także
    przekodowania do innego formatu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K