  • 11. Data: 2017-02-06 00:21:47
    Temat: Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 00:17, RadoslawF pisze:

    > Jest najlepsze bo nikt tego nie podsłucha i nie skopiuje jak przy
    > innych opcjach. Jak bardzo chcesz to możesz przez chmurę,
    > w 6 co najmniej do dwu mam soft zainstalowany. Ale jeśli idzie
    > o szybkość i bezpieczeństwo to najgorsze rozwiązanie.
    > Możesz wyjąć kartę pamięci i sczytać ją w kompie, to najszybsze
    > i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
    > Możesz wreszcie zainstalować coś w rodzaju programu FileTransfer
    > i zgrać dane przez WiFi. Sporo ludzi preferuje to rozwiązanie.
    > Ja radzę tylko przy instalacji wybrać program korzystający z
    > protokołu FTP a nie HTTP.

    Właśnie odpowiadałem kolegom, gdy napisałeś :-) Temat rozwiązany. Dawna
    opcja transferu po USB istnieje choć w sposób nieco zakamuflowany jest
    do niej dostęp. Przeczytaj moje wypowiedzi. Nie dziwię się wcale, że nie
    wpadłeś na to jak ja :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2017-02-06 01:01:41
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-05 o 23:48, Marek pisze:

    > One Drive? To Microsoft przecież. Miałeś na myśli chyba Dysk Google?

    BTW - taki sposób przenoszenia zdjęć to droga przez mękę i nie tylko.
    Kłopot w tym, że transfer jest niesłychanie powolny. Po drugie - gdy
    przenosisz cokolwiek na Google Drive, godzisz się z regulaminem
    korzystania z usługi Google Drive, który mówi o tym, że Google mogą
    zrobić z tymi zdjęciami co chcą. Czyli np. opublikować foty Twojej
    nagiej żony na głównej stronie Google.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2017-02-06 07:09:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 23:48:06 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > One Drive? To Microsoft przecież.
    I co z tego?
    Robie fokę telefonem z andoidem, telefon automatycznie przesyła ja na onedrive

    > Miałeś na myśli chyba Dysk Google?

    Też. Zdjęcia google konkretnie.
    działa podobnie jak opisany wyżej onedrive

  • 14. Data: 2017-02-06 07:14:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 lutego 2017 01:01:44 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > BTW - taki sposób przenoszenia zdjęć to droga przez mękę i nie tylko.
    > Kłopot w tym, że transfer jest niesłychanie powolny.

    Automatycznie telefon przesyła jak połączenie z netem ma. u mnie ustawiłem ze tylko
    jak z wifi sie połączy ale można i poprzez dane komórkowe.
    Dzieje się to w tle. Zanim włącze kompa zdjecia już tam sa.

> [...]
    > korzystania z usługi Google Drive, który mówi o tym, że Google mogą
    > zrobić z tymi zdjęciami co chcą. Czyli np. opublikować foty Twojej

    W którym punkcie regulaminu to wyczytałeś?

  • 15. Data: 2017-02-06 07:58:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2017 20:23:51 +0100, Marek napisał(a):
    > Albo mnie coś przyćmiło albo zniknęła opcja wyboru trybu pracy USB. W
    > Androidzie 4 bez problemu było można to zrobić przez USB. Po podłączeniu
    > telefonu pojawia się komunikat o wybranie trybu pracy USB. W wersji 7
    > brak tego pytania.

    A jako co sie podlacza ?
    Moze nie ma wyboru trybu, bo ostal sie ino jeden ?

    > W związku z tym, że przesyłanie zdjęć przez USB jest oldschoolowe mam
    > pytanie: czy jest jakiś bardziej współczesny sposób przesyłania dużej
    > ilości zdjęć z telefonu na komputer?

    A po co chcesz przesylac - przeciez one sie samodzielnie udostepniaja
    na koncie google :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-02-06 08:01:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2017 00:16:10 +0100, Marek napisał(a):
    > Tak na marginesie SD nie da się wydłubać z Nexusa 6p czy Samsunga S7. Ta
    > możliwość wygląda na odchodzącą w przeszłość. A szkoda.

    W jakim sensie nie da sie wydlubac ?
    Karty brak, czy zlacze jakies jednokrotne ?

    odchodzi ... wodoodpornosc, google kart nie lubi czy lubi miec dostep
    do wszystkich zdjec ?

    J.

  • 17. Data: 2017-02-06 09:08:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 20:23, Marek pisze:
    > W związku z tym, że przesyłanie zdjęć przez USB jest oldschoolowe mam
    > pytanie: czy jest jakiś bardziej współczesny sposób przesyłania dużej
    > ilości zdjęć z telefonu na komputer?

    Normalnie używam Dropboxa z opcja przesyłania wszystkich zdjęć -
    ponieważ zwykle robię nie więcej niż kilka to przesyłanie nie zajmuje
    wiele czasu.
    Jak trzeba to podpinam kabelek i kopiuję :) - właśnie sprawdziłem i
    nadal działa - Nexus 5x, Android 7.1.1

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2017-02-06 10:54:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >komórkowe.
    >Dzieje się to w tle. Zanim włącze kompa zdjecia już tam sa.

    To ma jedna wade - te telefony nie rozrozniaja roznych wifi.
    Jestes gdzies za granica, udostepniasz internet z jednego telefonu po
    wi-fi ... a potem sie okazuje, ze gigabajty poszly, bo przeciez jak
    wifi, to mozna bez ograniczen - zdjecia, filmy, upgrade softu ...

    J.

  • 19. Data: 2017-02-06 12:44:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Problem już rozwiązany, ale ja robię teraz następująco: katalog ze zdjęciami
    pakuję i wysyłam na emaila przez www.sendspace.com z poziomu telefonu :)

    Potem na kompie ściągam zipa i sobie rozpakowuję.

    Dla mnie wygodniejszy sposób, bo nie muszę się bawić w podłączanie telefonu.

  • 20. Data: 2017-02-06 12:53:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp
> [...]
    >Potem na kompie ściągam zipa i sobie rozpakowuję.
    >Dla mnie wygodniejszy sposób, bo nie muszę się bawić w podłączanie

    A to nie Ty narzekales, ze za wolno ?

    Szybka alternatywa, to odpalic na telefonie FTP server.

    Ale w praktyce ... albo ma sie stale odpalony, albo kto wie, czy
    kabelkiem nie szybciej :-)

    J.