  • 1. Data: 2009-03-09 10:16:56
    Temat: Jak parkujecie w garazu
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Zima powoli odchodzi, moja nóweczka (kilkunastoletnia ;) ) stała
    posłusznie poprzecznie, pod ścianą końcową garażu, puszce i rowerom nie
    przeszkadzając. (Konkretnie dziś do jutra stoi na drewnach, dostanie
    nowe buty)

    Ta pozycja ani nie oznacza prostego wjazdu (kilka razy przód/tył) ani
    wyjazdu (j/w). Pomyślałem ulepszyć pozycję, np. aby stawiać owszem z
    męką ale wyjazd komfortowy (albo na odwrót) itd...
    Co do długości garażu stać mnie (po zrobieniu porządków, hehe) żeby moto
    w sezonie stało przynajmniej skosem. Aha, podjazd mam lekko w górę więc
    muszę wjeżdżać przodem na silniku, tyłem nie upcham.

    Parkujecie tak by łatwo wjechać, czy by przyjemnie wyjeżdżać nie
    'dokoncentrując się' ?

  • 2. Data: 2009-03-09 10:35:48
    Temat: Re: Jak parkujecie w garazu
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > muszę wjeżdżać przodem na silniku, tyłem nie upcham.
    >
    > Parkujecie tak by łatwo wjechać, czy by przyjemnie wyjeżdżać nie

    ja mam zjazd do garazu minimalnie z górki. Zazwyczaj jak przyjezdzam jestem
    ciut zmeczona. ale wole wstawic go tyłem, meczac sie conieco aby pozniej w
    pospiechu ( bo zazwyczaj tak juz jest) nie kombinowac i nie klac
    wytaszczajac go pod górke. Wole zapalic i wyjechac pod te minimalna górke.

    Ale u Ciebie jest na odwrót wiec pewnie wygodniej by bylo wjezdzac jednak
    przodem a wyjezdzac a raczej wykulac sie tyłem ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura