    From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Jak otworzyć rozgałęźnik kablówkowy
    Date: Fri, 07 Jun 2013 20:09:33 +0200

    Monter UPC wymienił u mnie rozgałęźnik sygnału w mieszkaniu, bo stary,
    jak się okazało, padł i kanał zwrotny nie działał. Zostawił ten stary,
    ja chciałbym go otworzyć dla celów naukowych i nie mogę. Puszka wygląda
    jakby była zlutowana na krawędzi, tylko że nie mogę lutownicą tego
    roztopić (transformatorówką 75W). Czy to jest może zlutowane za pomocą
    aluminium?