  • 11. Data: 2011-10-28 23:55:14
    Temat: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-28 22:42, kakmar pisze:
    > Więc mając te 80, mam jechać na 1, 2 czy 3, co by go nadmiernie nie obciążać?

    Na 1ce az do odciecia, pi razy drzwi 170km/h i wiecej w nowoczesnych
    motocyklach i nie pekaj, panewka Ci sie nie obroci, chyba ze masz kawal
    sraki... ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 12. Data: 2011-10-29 00:44:39
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Pete wrote:

    > Na wstecznym najlepiej te 80 jechac.
    >
    > Zajrzyj do instrukcji - bedziesz wiedzial przy jakich
    > predkosciach/obrotach zmieniac jesli naprawde to taki dylemat dla ciebie
    > i sam nie potrafisz tego ocenic.

    :)
    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 13. Data: 2011-10-29 08:34:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-28, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Na 1ce az do odciecia, pi razy drzwi 170km/h i wiecej w nowoczesnych
    > motocyklach i nie pekaj, panewka Ci sie nie obroci, chyba ze masz kawal
    > sraki... ;)

    No i po co ten lans? W Kawasaki przynajmniej sie cylindry nie koncza po
    50 kkm...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-29 14:30:26
    Temat: Re: Jak nie obciążać zimnego silnika [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-10-29 10:34, AZ pisze:

    > No i po co ten lans? W Kawasaki przynajmniej sie cylindry nie koncza po
    > 50 kkm...

    Pokaz przyklad ;]

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 15. Data: 2011-10-29 20:55:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-29, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Pokaz przyklad ;]

    OIDP to Piomay opisywal na grupie. Podpytaj. Jezeli pytasz o przyklad
    Kawasaki to jest moje - 90 kkm i kompresja 90% tego co mowi serwisowka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-10-30 11:43:33
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 28 Paź, 18:30, kakmar <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > Czy wyjeżdżając na drogę lepiej jechać te 80 na pierwszym czy np
    > na 3 biegu i dlaczego? Obciążanie zimnego silnika nie jest dobre
    > i dotąd zakładałem że wystarczy powoli kręcić manetką że by było
    > dobrze. Niestety pojawiła się w rozmowie kwestia obrotów dobrych
    > na czas rozgrzewania. I tu proszę o fachowe sugestie.
    > Powiedzmy że mamy 0,6 silnika, maks momentu jest ~10krpm, moc
    > jest gdzieś tam dalej, na jedynce 80, to koło 9krpm. Zakładam że
    > poniżej tych 5krpm, czyli 3 bieg, obciążenie będzie większe.
    >
    > Rozgrzewanie na postoju odpada, śpieszę się.

    Widzisz bo jakbyś sobie sprawił dużego bandyte olejeka to byś tego
    dylematu nie miał i przed wyjazdem musiałbyś go dobrze rozgrzać - bez
    rozgrzania nie ruszy nawet z miejsca :P a jeśli pojechał to oznacza ni
    mniej nie więcej, że się już ogrzał i można śmiało pałować ;)

    dla sceptyków: mi jest z nim dobrze!

  • 17. Data: 2011-10-30 12:14:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-30 12:43, Ryback pisze:

    > Widzisz bo jakbyś sobie sprawił dużego bandyte olejeka to byś tego
    > dylematu nie miał i przed wyjazdem musiałbyś go dobrze rozgrzać - bez
    > rozgrzania nie ruszy nawet z miejsca :P

    Znaczy masz popsuty motocykl. Wszystkie olejaki ktorymi jezdzilem nie
    mialy tego problemu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2011-10-30 14:39:40
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Kawasaki to jest moje - 90 kkm i kompresja 90% tego co mowi serwisowka.

    No - jak sie zsumuje wszystkie 3 co pracuja to tak wyjdzie...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2011-10-30 14:50:34
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > No - jak sie zsumuje wszystkie 3 co pracuja to tak wyjdzie...

    :)
    --
    _______
    Songoku

  • 20. Data: 2011-10-30 20:10:11
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Ryback pisze:
    ...>8
    > Widzisz bo jakbyś sobie sprawił dużego bandyte olejeka to byś tego
    > dylematu nie miał i przed wyjazdem musiałbyś go dobrze rozgrzać...

    Oj tam, oj tam. Na ssaniu daje rade. Ale jak na dlugiej prostej
    wylaczysz ssanie to faktycznie, jak zapomnisz wlaczyc ponownie na
    swiatlach to potem obciach! Silnik gasnie gdy probujesz ruszyc :)
    Albo na tej prostej sprobujesz nieopatrznie cos wyprzedzic.... Brrr!!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe