  • Data: 2019-01-01 16:41:02
    Temat: Jak ładować AGM?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Kupiłem akku 7.2Ah / 12V. Taki normalny, bezobsługowy.

    Ponieważ pedant jestem czasem to zaczynam zabawę od kilku cykli na iMax
    B6. Ładowanie/rozładowanie 0.5A.

    I nijak nie potrafie przekroczyć 3Ah. Mało tego, czasami nie daje rady
    naładować, w górnym zakresie napiecia zaczyna się wyraźne gazowanie a
    napięcie stoi jak wyryte na 0.1V przed końcem ładowania.

    Akku nowy. Mam inny akku, nie jest to AGM, ma około 6.9Ah w tych samych
    warunkach ładowania/rozładowania i żadna to marka, ot kupiony w sklepie
    z alarmami.

    Mam dwie hipotezy:
    a) to chłam. W dodatku jest wyraźnie lżejszy niż ten inny, nie AGM.
    b) źle to ładuje, mam to ładować znikomym prądem, bo tak.

    Sprzedawca twierdzi że "źle to ładuje". Jak wiec ładować i czy AGM to
    akku specjalnej troski?