-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jak handlarze to robią?
Date: Mon, 31 Oct 2016 11:06:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <rotburnye2ek$.1ua9d0xb1fx2c$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 91-123-176-22.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1477908379 20447 91.123.176.22 (31 Oct 2016 10:06:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2016 10:06:19 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus: avast! (VPS 161030-0, 2016-10-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591082
[ ukryj nagłówki ]
Dam przykład. Auto 9-letnie sprowadzone z Belgii. Dokument belgijski
potwierdzający pzebieg 170 tys. km - dokument autentyk, zweryfikowany.
W ogłoszeniu zdjęcia papierów auta, widoczny VIN. Rzut oka do bazy w ASO -
auto było naprawiane na gwarancji, przebiegi zapisane, zgadzają się z ww.
dokumentami. Nawet deklarowany rok produkcji się zgadza (nie podano zamiast
niego "roku modelowego" ani daty pierwszej rejestracji, jak to często
bywa).
Powłoka lakiernicza łącznie z dachem sprawdzona - nie było większych
napraw.
Korozji brak.
Wyposażenie na miesjcu, zgodne z VIN i działa.
Diesel nie kopci, komputer nie pokazuje błedów, zawieszenie ciche, silnik
bez wycieków, skrzynia chodzi OK, na podnośniku korozji nie widać.
Wyszukiwarki historii aut też nie pokazują zarejestrowanych wypadków/wypłat
z OC itp.
Jednym słowem okazja jakich mało, nic tylko brać.
Jest jedno ale: w kraju pochodzenia ten sam samochód, model, wersja
wyposażeniowa itd. kosztują jakieś 500-1000 euro wiecej niż omawiany
egzemplarz sprowadzony już do PL (silnik poniżej 2 l).
Ergo, handlarz kupił znacznie taniej.
Drugi, identyczny przykład - auto z Włoch, średnia cena w IT 5500 EUR, w PL
za 4500 EUR.
Gdzie jest haczyk? W bajki i Mikołaja niestety już nie wierzę.
Od razu zaznaczam, że to nie jest samochód, który ja chcę kupić.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.16 13:13 J.F.
- 31.10.16 14:04 RadoslawF
- 31.10.16 14:08 abn140
- 31.10.16 18:23 Akarm
- 31.10.16 19:58 Tomasz Pyra
- 31.10.16 20:22 Maciek
- 31.10.16 20:42 Tomasz Pyra
- 31.10.16 22:54 m4rkiz
- 01.11.16 09:27 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 13:45 Maciek
- 01.11.16 18:53 RadoslawF
- 02.11.16 19:09 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=