-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Jak handlarze to robią?
Date: Mon, 31 Oct 2016 11:06:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <rotburnye2ek$.1ua9d0xb1fx2c$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 91-123-176-22.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1477908379 20447 91.123.176.22 (31 Oct 2016 10:06:19
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2016 10:06:19 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus: avast! (VPS 161030-0, 2016-10-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591082
[ ukryj nagłówki ]
Dam przykład. Auto 9-letnie sprowadzone z Belgii. Dokument belgijski
potwierdzający pzebieg 170 tys. km - dokument autentyk, zweryfikowany.
W ogłoszeniu zdjęcia papierów auta, widoczny VIN. Rzut oka do bazy w ASO -
auto było naprawiane na gwarancji, przebiegi zapisane, zgadzają się z ww.
dokumentami. Nawet deklarowany rok produkcji się zgadza (nie podano zamiast
niego "roku modelowego" ani daty pierwszej rejestracji, jak to często
bywa).
Powłoka lakiernicza łącznie z dachem sprawdzona - nie było większych
napraw.
Korozji brak.
Wyposażenie na miesjcu, zgodne z VIN i działa.
Diesel nie kopci, komputer nie pokazuje błedów, zawieszenie ciche, silnik
bez wycieków, skrzynia chodzi OK, na podnośniku korozji nie widać.
Wyszukiwarki historii aut też nie pokazują zarejestrowanych wypadków/wypłat
z OC itp.
Jednym słowem okazja jakich mało, nic tylko brać.
Jest jedno ale: w kraju pochodzenia ten sam samochód, model, wersja
wyposażeniowa itd. kosztują jakieś 500-1000 euro wiecej niż omawiany
egzemplarz sprowadzony już do PL (silnik poniżej 2 l).
Ergo, handlarz kupił znacznie taniej.
Drugi, identyczny przykład - auto z Włoch, średnia cena w IT 5500 EUR, w PL
za 4500 EUR.
Gdzie jest haczyk? W bajki i Mikołaja niestety już nie wierzę.
Od razu zaznaczam, że to nie jest samochód, który ja chcę kupić.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.16 13:13 J.F.
- 31.10.16 14:04 RadoslawF
- 31.10.16 14:08 abn140
- 31.10.16 18:23 Akarm
- 31.10.16 19:58 Tomasz Pyra
- 31.10.16 20:22 Maciek
- 31.10.16 20:42 Tomasz Pyra
- 31.10.16 22:54 m4rkiz
- 01.11.16 09:27 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 13:45 Maciek
- 01.11.16 18:53 RadoslawF
- 02.11.16 19:09 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe