eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaJak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TVJak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
  • Data: 2024-09-03 23:56:33
    Temat: Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczer!

    Ludzie zachwycają się nowymi dekoderami TV opartymi na Android 12, np. tu:
    https://spidersweb.pl/2024/09/polsat-soundbox-4k-opi
    nie-recenzja-test.html
    cytat: "A szybkość przełączania kanałów jest imponująca."
    Jakim cudem?
    Ja jestem nękany przez tajną policję która zmusza mnie do leczenia
    psychiatrycznego (pierdolą mi tu o schizofrenii), ale to im nie
    przeszkadza wyciągać ode mnie pomysły jakie dopiero będą realizowane w
    przyszłości. Jedną z takich zagadek było: "Jak naprawdę powinna działać
    telewizja cyfrowa?", bo do tego lata (2024) działała ona gorzej od TV
    analogowej.
    Trochę nad tym myślałem (to było w zimę 2023/2024). I wtedy im
    powiedziałem (tylko w myślach!!!), że w momencie przerzucania kanału
    powinna być przesyłana ostatnia ramka wiodąca zamiast oczekiwania na
    kol. ramkę wiodącą (co powodowało lag w porównaniu do TV analogowej).
    Oczywistym wnioskiem jest to, że zadziała to tylko w TV internetowej (i
    że generuje to piki zajętości pasma przy przerzucaniu kanałów).
    Dodatkowo mój wniosek był taki, że w TV naziemnej ani satelitarnej nic
    się nie da poprawić.
    Jest ktoś chętny by to spr.?

    Spokojnej nocy!
    Jacek Marcin Jaworski