  • 11. Data: 2009-05-06 11:20:50
    Temat: Re: Ja takie chcę
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Powinna Ci się spodobać aukcja którą wczoraj oglądałem (ostatnia
    > fota) http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1279531

    Na zdjęciu jest w ogóle trzech miszczuf: jeden na sztywno pod
    zadupkiem, drugi zamazane cyfry a trzeci zagięta.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 12. Data: 2009-05-06 11:55:05
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Na zdjęciu jest w ogóle trzech miszczuf: jeden na sztywno pod zadupkiem,
    > drugi zamazane cyfry a trzeci zagięta.

    wstszonsajonce!, nie?

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-05-06 13:53:07
    Od: i...@g...com

    On 6 Maj, 13:55, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > wstszonsajonce!, nie?

    Ja osobiście się uśmiechnąłem gdy zobaczyłem tą fotkę :)
    Znam osoby, które tak jeżdżą i nie boli mnie to, ani nie sprawia że
    przy swojej wypucowanej blasze z numerami widocznymi z 30m czuję się
    jak frajer. Każdy ma jak lubi. Wkleiłem jako ciekawostkę. Gdybym mial
    Haykę, może byłbym pierwszy w kolejce do takich modyfikacji, a może
    ostatni. Niewiemboniesprawdzałem;)

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 14. Data: 2009-05-06 15:12:57
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    i...@g...com pisze:
    > Gdybym mial
    > Haykę, może byłbym pierwszy w kolejce do takich modyfikacji, a może
    > ostatni. Niewiemboniesprawdzałem;)

    ja wiem, bo jezdze z tak zamocowana tablica:

    http://tinyurl.com/gy3my

    ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2009-05-07 06:49:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    (pj) napisał(a):
    > http://tinyurl.com/gy3my

    To jest zdjecie z fotoradaru? Robiom z boku? Jebani....

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 16. Data: 2009-05-07 07:12:03
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > ja wiem, bo jezdze z tak zamocowana tablica:
    >
    > http://tinyurl.com/gy3my

    To fotka zaraz zanim sie wyjebales na lewo ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-05-07 07:27:37
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    (pj) wrote:
    > ja wiem, bo jezdze z tak zamocowana tablica:
    > http://tinyurl.com/gy3my

    Już się tak nie chwal jak to schodzisz na kolano.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98

  • 18. Data: 2009-05-07 07:52:06
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Marcin Gardeła pisze:

    > Już się tak nie chwal jak to schodzisz na kolano.

    nie o to chodzi - innych foto po prostu nie mam... :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-05-07 07:55:27
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kuczu pisze:

    > To fotka zaraz zanim sie wyjebales na lewo ?

    cuś z własnych doświadczeń? :-P ;-)
    a nie! przeca HD nie skręca, hmm... to nie wiem... :-[

    --
    pozdr
    pj

  • 20. Data: 2009-05-07 08:47:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > ja wiem, bo jezdze z tak zamocowana tablica:
    >
    > http://tinyurl.com/gy3my

    osz. ale żeśsie prawie wyjebał.

    --
    gildor