  • Data: 2010-02-09 18:52:44
    Temat: "Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
    skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku, już na skrzyżowaniu po skosie
    kończy się lewy. Większość ustawia się na lewym. Prawym czasem ktoś skręca(w
    prawo). Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak rzucić okiem leci
    prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja na prawym. Puszczam
    tego na lewym, który był już przede mną. Obserwuję tego na lewym za mną, a
    on pcha się na siłę i przejeżdża. Na wszelki wypadek go strąbiłem, ale
    dorwałem przed rondem. Ja do niego, że wymusił pierwszeństwo i że powinien
    trzymać się prawej, a on do mnie, że żyje w Polsce i nic nie musi. Kierujący
    to miejscowy(WH). Ciekawy jestem ilu jeszcze uważa, że nic nie musi. Na
    drugim końcu Łojewskiej jest tak samo. Na rondzie występuje systematyczne
    przejeżdżanie na czerwonym za sygnalizator i podjeżdżanie do przerywanej,
    która wyznacza pasy na poprzecznej. Dla takich kierowców PO szykuje wyższy
    limit punktów(48). Kto ich dopuścił do władzy?
    neelix