  • 1. Data: 2012-04-30 20:42:00
    Temat: Izolator
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Witam,

    Potrzebuję izolatorek o wysokości 15mm, średnicy 10mm z gwintem M4 w
    środku. Wymiary nie są krytyczne (oryginał był calowy :-)
    Gdzie takie coś dopaść?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2012-04-30 20:47:11
    Temat: Re: Izolator
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

    > Witam,
    >
    > Potrzebuję izolatorek o wysokości 15mm, średnicy 10mm z gwintem M4 w
    > środku. Wymiary nie są krytyczne (oryginał był calowy :-)
    > Gdzie takie coś dopaść?

    Porcelana? Zdziwisz się, ale najłatwiej o to w sklepach meblowych. Niektóre
    guziki do szuflad pasują świetnie :-).

    Waldek

  • 3. Data: 2012-04-30 20:52:36
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-04-30 20:47, Waldemar Krzok pisze:

    > Porcelana? Zdziwisz się, ale najłatwiej o to w sklepach meblowych. Niektóre
    > guziki do szuflad pasują świetnie :-).
    >
    > Waldek

    Dzięki!
    Zdziwiłem się :-)
    Wytrzyma toto podgrzewanie? Zapomniałem napisać, że to grzałka do
    chromatografu gazowego, pracuje do 350C przy ciągle zmieniającej się
    temperaturze.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2012-05-01 10:14:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:52:36 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Zapomniałem napisać, że to grzałka do
    > chromatografu gazowego, pracuje do 350C przy ciągle zmieniającej się
    > temperaturze.

    Drobiażdżek!... :)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-05-01 10:26:04
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    wrote:

> [...]
    > Wytrzyma toto podgrzewanie? Zapomniałem napisać, że to grzałka do
    > chromatografu gazowego, pracuje do 350C przy ciągle zmieniającej się

    To raczej nie. Myślałem, że chodzi ci o izolator na wysokie napięcie, a nie
    temperaturę. Chyba bym raczej poszukał oryginału. Albo ulepić samemu z gliny
    szamotowej i wypiec w piecu.

    Waldek

  • 6. Data: 2012-05-01 12:28:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:42:00 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):
    > Potrzebuję izolatorek o wysokości 15mm, średnicy 10mm z gwintem M4 w
    > środku. Wymiary nie są krytyczne (oryginał był calowy :-)
    > Gdzie takie coś dopaść?

    Jak wpiszesz w google "ceramika alundowa", to sie pare firm znajduje,
    np http://www.izoceramika.pl/

    Ale czy cos podobnego znajda, albo czy jedna sztuke zrobia za znosna kwote,
    to nie wiem.
    Waldek moze dobrze radzic - poszukaj jakiegos domu kultury z piecem do
    wypalania ceramiki :-)

    350 C to znow nie tak duzo - moze jakis silikon wytrzyma ?

    J.

  • 7. Data: 2012-05-01 13:55:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2012-05-01 12:28, J.F. napisał/a:
    > 350 C to znow nie tak duzo - moze jakis silikon wytrzyma ?

    Nawet z dużym zapasem:
    http://target-polska.ofertyfirm.com.pl/o_38746_uszcz
    elniacz-1200-c-gasket-1200/uszczelniacz-1200-c-gaske
    t-1200.html
    http://www.ogrzewanieco.pl/pl_PL/p/Silikon-wysokotem
    peraturowy-310ml-LECHMA/4288?utm_source=nokaut.pl&ut
    m_medium=cpc&utm_campaign=2012-05&utm_content=4288#n
    clid=02f58e315654bc75cbd58e2bf568c969

    Lub:
    http://www.askot.krakow.pl/pl_PL/p/SILIKON-WYSOKOTEM
    PERATUROWY-ULTRA-EFFE2/415?utm_source=nokaut.pl&utm_
    medium=cpc&utm_campaign=2012-05&utm_content=415#ncli
    d=e0e05f261a3c4c6d2620200974c0be84

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2012-05-01 18:29:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-05-01 10:26, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
    > temperaturę. Chyba bym raczej poszukał oryginału. Albo ulepić samemu z gliny

    Problem polega na tym, że nie wiem, kto robi oryginał. Agilent sprzeda
    mi całą grzałkę za 2kPLN :-)
    Pomyślę nad wypaleniem, choć moja wiedza na ten temat jest dokładnie zerowa.

    Dzięki,
    P.P.

  • 9. Data: 2012-05-01 18:50:24
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 18:29, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Pomyślę nad wypaleniem, choć moja wiedza na
    > ten temat jest dokładnie zerowa.

    Kiedyś kupiłem w OIDP Instytucie Materiałów
    Ogniotrwałych, klej i kit do ceramiki.
    Składa się toto z dwóch składników, proszku i
    cieczy.
    Mieszasz w odpowiednich proporcjach i powstaje
    coś na kształt plasteliny. Po wysuszeniu
    wkładasz do pieca (ok. 1000°C) i otrzymujesz
    żądaną kształtkę.

    JK

  • 10. Data: 2012-05-01 20:23:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-05-01 18:50, JK pisze:

> [...]
    > Mieszasz w odpowiednich proporcjach i powstaje coś na kształt
    > plasteliny. Po wysuszeniu wkładasz do pieca (ok. 1000°C) i otrzymujesz

    I to chyba dobry trop. Znalazłem coś takiego:

    http://allegro.pl/kit-piec-kominek-kociol-komin-ogni
    oodporny-stovex-i2307132961.html

    Dziękuję wszystkim za pomoc :-)
    Paweł