-
1. Data: 2010-10-20 21:50:01
Temat: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Witam,
Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to na
typowy sinik diesla w Iveco)
Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe aby
rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2010-10-21 09:54:04
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2010-10-20 21:50, TIM pisze:
> Witam,
> Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to na
> typowy sinik diesla w Iveco)
> Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
> Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
> zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
>
> Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
> Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
> Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe aby
> rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
>
> Pozdrawiam
>
>
Ty lepiej zobacz, czy to nie CNG :)
-
3. Data: 2010-10-21 12:38:46
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4cbff1a0$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2010-10-20 21:50, TIM pisze:
>> Witam,
>> Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to
>> na
>> typowy sinik diesla w Iveco)
>> Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
>> Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
>> zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
>>
>> Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
>> Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
>> Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe
>> aby
>> rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
>>
>> Pozdrawiam
>>
>>
>
> Ty lepiej zobacz, czy to nie CNG :)
Czytam w sieci i zgadza sie Iveco wystepowaly zasilane tylko CNG, czyli
sprzedawca albo nie ma bladego pojecia albo celowo wprowadza w blad.
Troszke malo stacji mamy na CNG.
Z ciekawosci, auta na CNG zapalaja zima bez klopotu?
-
4. Data: 2010-10-21 15:21:53
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: kan <k...@o...pl>
On 2010-10-21 12:38, TIM wrote:
> Czytam w sieci i zgadza sie Iveco wystepowaly zasilane tylko CNG, czyli
> sprzedawca albo nie ma bladego pojecia albo celowo wprowadza w blad.
> Troszke malo stacji mamy na CNG.
> Z ciekawosci, auta na CNG zapalaja zima bez klopotu?
CNG to nie LPG i w butli jest w stanie gazowym, więc nie ma problemu z
odparowywaniem i temperaturą.
--
Pozdrawiam,
kan
-
5. Data: 2010-10-21 15:40:51
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: bartekk <k...@g...com>
On 20 Paź, 21:50, "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> Witam,
> Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to na
> typowy sinik diesla w Iveco)
> Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
> Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
> zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
>
> Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
> Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
> Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe aby
> rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
>
> Pozdrawiam
Witam.
To na 100% zasilany sprężonym gazem ziemnym CNG.
Tak jak piszesz auto ma tylko zbiornik na CNG.
W tym roku Iveco wprowadziło nową wersje Daily który ma zapasowy
zbiornik na PB na około 15litrów, dojazdówka.
Osobiście miałem okazje przetestować taki pojazd:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/46-t
est/356-test-iveco-eco-daily-natural-power-cng.html
W czasie jazdy tym samochodem 100km kosztowało mnie 28zł
Ten sam samochód został wystawiony do supertestu ekonomii 2010 gdzie
100km kosztowało 25zł
Supertest:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/101-
iii-2010/301-vii-supertest-ekonomii-2010-oficjalne-w
yniki-zafira-cng-prius-fabia-caddy.html
Jeśli mieszkasz w mieście gdzie znajduje się stacja CNG http://mapa.cng.auto.pl
to autem zasilanym CNG można się zainteresować, możesz też kupić
"domową" stacje CNG: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1010957
3
W tej chwili mam samochód na CNG, w zimę nie mam żadnych problemów z
uruchomieniem silnika.
W przypadku zainteresowania tematem CNG zapraszam na portal http://www.cng.auto.pl
Pozdrawiam
Bartek Kamiński
-
6. Data: 2010-10-21 15:45:30
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 06:40:51 -0700 osobnik zwany bartekk
wystukał:
> możesz też kupić "domową" stacje CNG:
> http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1010957
3
38kzł za pompkę? chyba się komuś zero dopisało?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
7. Data: 2010-10-21 16:05:02
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2010-10-20 21:50, TIM pisze:
> Witam,
> Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to na
> typowy sinik diesla w Iveco)
> Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
> Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
> zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
>
> Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
> Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
> Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe aby
> rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
>
> Pozdrawiam
>
>
Tak jak poprzednik napisał, sprawdź czy poczta u ciebie nie korzysta np.
z rozwiązań CNG, czy komunikacja miejska, wtedy może Ci sie opłacać taki
zakup, ale wyjazd w trasę to już trochę gorzej :)
-
8. Data: 2010-10-21 19:38:27
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:84cdea8d-43fe-46e4-8e41-0bb615207cd5@u10g2000yq
k.googlegroups.com...
On 20 Paź, 21:50, "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> Witam,
> Planuje sciagnac z wysp Iveco Daily 50c11 78kW z 2002 roku (wyglada ze to
> na
> typowy sinik diesla w Iveco)
> Auto zasilane jest jedynie LPG, podobno takie wyjechalo z fabryki.
> Nie ma zbiornika na olej napedowy ani na benzyne bezolowiowa. Jest tylko
> zbiornik na LPG. Auto zapala i jezdzi tylko na gazie.
>
> Zastanawiam sie, czy faktycznie cos takiego wyszlo z fabryki?
> Jakie sa zalety i wady takiego rozwiazania?
> Czy uruchomie silnik zima, a moze bedzie konieczne ogrzewanie dodatkowe
> aby
> rozgrzac silnik i caly wodny uklad przed odpaleniem w mrozne dni?
>
> Pozdrawiam
Witam.
To na 100% zasilany sprężonym gazem ziemnym CNG.
Tak jak piszesz auto ma tylko zbiornik na CNG.
W tym roku Iveco wprowadziło nową wersje Daily który ma zapasowy
zbiornik na PB na około 15litrów, dojazdówka.
Osobiście miałem okazje przetestować taki pojazd:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/46-t
est/356-test-iveco-eco-daily-natural-power-cng.html
W czasie jazdy tym samochodem 100km kosztowało mnie 28zł
Ten sam samochód został wystawiony do supertestu ekonomii 2010 gdzie
100km kosztowało 25zł
Supertest:
http://cng.auto.pl/pl/component/content/article/101-
iii-2010/301-vii-supertest-ekonomii-2010-oficjalne-w
yniki-zafira-cng-prius-fabia-caddy.html
Jeśli mieszkasz w mieście gdzie znajduje się stacja CNG
http://mapa.cng.auto.pl
to autem zasilanym CNG można się zainteresować, możesz też kupić
"domową" stacje CNG: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1010957
3
W tej chwili mam samochód na CNG, w zimę nie mam żadnych problemów z
uruchomieniem silnika.
W przypadku zainteresowania tematem CNG zapraszam na portal
http://www.cng.auto.pl
Mam jedno pytanko
Sprowadzam auto (Wielka Bryt) zeby je zarejestrowac trzeba zrobic
legalizacje zbiornika?
Domyslam sie, ze kompletu dokomentow nie dostane, czyli juz problem , co
wtedy?
Co w sytuacji gdy bede chcial dolozyc zbiornik aby zwiekszyc zasieg
samochodu, ze stacjami w Polce jest kiepsko.
CNG mialo byc rozwiazaniem ekologicznym, ale biurokracja i koszty nie sa
zachecajace.
Pozdr
-
9. Data: 2010-10-21 21:00:24
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>
Użytkownik "kan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i9pepc$ci4$1@news.onet.pl...
> On 2010-10-21 12:38, TIM wrote:
>> Czytam w sieci i zgadza sie Iveco wystepowaly zasilane tylko CNG, czyli
>> sprzedawca albo nie ma bladego pojecia albo celowo wprowadza w blad.
>> Troszke malo stacji mamy na CNG.
>> Z ciekawosci, auta na CNG zapalaja zima bez klopotu?
>
> CNG to nie LPG i w butli jest w stanie gazowym, więc nie ma problemu z
> odparowywaniem i temperaturą.
Dzwonilem, pytalem
To auto chodzi wylko na LPG nie na CNG(ziemnym)
Zapali zima?
-
10. Data: 2010-10-21 21:10:27
Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 21:00:24 +0200 osobnik zwany TIM wystukał:
> Dzwonilem, pytalem
> To auto chodzi wylko na LPG nie na CNG(ziemnym)
to jest fizycznie niemozliwe, żeby Diesel chodził na czystym LPG
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett