    From: madJack <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: InternetDSL - a co...
    Date: Wed, 18 Dec 2002 23:17:15 +0000 (UTC)

    Czesc.

    Poniewaz na grupie pojawiaja sie czule opisy milych chwil spedzonych na
    walce z tepsa to moze i ja cos opisze.

    Co prawda nie moze to nikogo za bardzo zainteresowac bo jest zwyczajne jak
    piach, ale jesli czyta to ktos od tepsy, daj Bog z marketingu to moze cos
    im zaswita.

    Zlozylem podanie o DSL 13 tygodni temu. Bede wypisywal co ciekawsze
    incydenty i anegdotki w drodze do stalki, bo jest tego duzo.

    Zaczelo sie jak zwykle od mozliwosci technicznych - ich ustalanie trwalo
    miesiac, za kazdym moim telefonem (2-3 razy w tygodniu) odsylano mnie do
    warszawy, a tam mowili ze to nie ich dzialka tylko biura w poznaniu.

    BTW wiem ze na mojej centrali da sie zamontowac, nawet ze juz istnieje i
    dziala. Diabel nie odgadnie czemu nie wie tego pan w boku tepsy. Za
    skandaliczne natomiast uwazam odsylanie ludzi do warszawy, albo do pionu
    sieci czy gdzies tam, jesli wiadomo w czyich kompetencjach co lezy.
    Rozumiem ze biedna emerytka daje sie czasami nabrac na taki wybieg, ale
    LUDZIE ! kiedy po pierwszych kretynskich uwagach okazuje sie ze pan w
    "boku" trafil jednak na kogos kto sie zna na telekomunikacji, sieciach i
    centralach to az zal bierze jak sie patrzy na niego.

    Wszystko to po tym jak udowodnilem panu w "boku" (na podstawie ich wlasnych
    papierow), ze DSl moge w przeciwienstwie do neo montowac poza lokalem.
    Mogliby znac wlasne przepisy.

    Nastepnie bitwa o podpisanie umowy (tu bylo trudniej - 5 tygodni). znowu
    kilka telefonow tygodniowo i ciagle brak odpowiedzi czy, kiedy, kiedy
    bedzie wiadomo kiedy itd. (po drodzo moje zgloszenie zostalo zgubione i
    musialem drugie pisac).

    W koncu wezwano mnie na podpisanie umowy, pelen zachwytu nad krotkim czasem
    oczekiwania polecialem do biura. Tam podsunieto mi umowe na ISDN. Po mojej
    uwadze ze chcialem DSl pan wyglosil dlugie przemowienie z ktorego wynikalo
    ze jestem glupi i sie nie znam ze DSL jest dla firm, a mnie sie pomylilo i
    ja na pewno chcialem ISDN. Godzinka rozmowy i cytaty z regulaminu ze nie
    trzeba miec REGON i byc firma zeby miec DSL i juz stalem sie szczesliwym
    oczekujacym w kolejce do DSL.

    No teraz poszlo juz z gorki. 2 tygodnie i wezwano mnie na podpisanie umowy
    (tym razem DSL), chociaz po drodze poslalem kilka maili do znajomego, ktory
    pracuje w tepsie w warszawie zeby wyslal impuls motywujacy z gory.

    Umowe podpisalem 2 tygodnie temu (o dziwo bez kolejnych problemow)

    Od tego czasu dobijam sie o ustalenie daty odwiedzin technikow.

    Nota bene, w umowie jest napisane, ze protokol odbioru urzadzenia )ktorego
    nie dostalem) stanowi jej integraalna czesc. To ja nie wiem czy ta umowa
    jest wazna. Zobaczymy. Zgodnie ze slowami pana z "boku" po podpisaniu umowy
    technicy zjawiaja sie w ciagu 2 tygodni. Termin uplywa w piatek. Zobaczymy.

    Na koniec impresja : co ma zrobic ktos kto sie nie zna na sieciach i nie ma
    wysoko postawionych znajomych w tepsie? Oczywiscie zostaje po chamsku i w
    majestacie przedstawiony jako ignorant i irytujacy natret, po czym odeslany
    do jakichs innych drzwi, od ktorych sie odbija do nastepnych itd itd, a
    nierzadko w kolko...

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

    Aha. I jak wejdziemy do unii i pojawi sie jakis inny operator to ja,
    chocbym mial 2 razy wiecej placic, skorzystam z oferty konkurancji. Za lata
    upokorzen milionow polakow. A jak widze krystyne czubkowne to mi sie rzygac
    chce.