  • 1. Data: 2011-11-18 14:28:55
    Temat: Internet w POP
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Chciałbym miec w telefonie internet. Żadnych rozmów tylko net. No i żeby było
    najtaniej. Wystarczyło by jakies 50-100 MiB na miesiąc.
    Telefon ma simlocka na Orange, mam w nim karte POPa.
    Da sie mieć neta, ale tak by miesięcznie nie płacic wiecej niż 9zł?
    Na abo widziałem reklamy 9zł 300MB, ale podobnego pakiety dla ofert na karte
    nie znalazłem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 2. Data: 2011-11-18 15:17:27
    Temat: Re: Internet w POP
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 18.11.2011 15:28, Adramelech pisze:
> [...]
    > Da sie mieć neta, ale tak by miesięcznie nie płacic wiecej niż 9zł?
    > Na abo widziałem reklamy 9zł 300MB, ale podobnego pakiety dla ofert na karte

    tak, trzeba przejść na orange free na kartę.
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-11-18 18:19:36
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Adramelech
    z dnia: 2011-11-18 15:28:
> [...]
    > Da sie mieć neta, ale tak by miesięcznie nie płacic wiecej niż 9zł?
    > Na abo widziałem reklamy 9zł 300MB, ale podobnego pakiety dla ofert na karte
    Najtaniej to wyjdzie tylko net Orange Free 6GB na 2 lata za 35PLN,
    jeszcze do końca listopada.

    Paweł

  • 4. Data: 2011-11-18 21:27:04
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z dnia: 2011-11-18 15:28:

    > Najtaniej to wyjdzie tylko net Orange Free 6GB na 2 lata za 35PLN, jeszcze

    Sorki że pytam bo też mnie to interesuje jak za 35 zł mieć 6 GB. Znalazłem
    tylko coś takiego:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE
    doładowanie za 100 zł daje 6GB +1B = 7GB plus oczywiście wydłużenie konta do
    2 lat

    Pozdrawiam
    Damian

  • 5. Data: 2011-11-19 09:51:51
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Damian News
    z dnia: 2011-11-18 22:27:

> [...]
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE

    > doładowanie za 100 zł daje 6GB +1B = 7GB plus oczywiście wydłużenie
    Nie baw się w to sam, zleć zawodowcom ;)
    http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6gb-
    24-mies-firma-i1931482804.html

    Są ludzie co doładowują za 100, sprzedają przelew SMS (nie wiem za ile)
    i potem kartę z tym 6GB (za jak widać 33PLN). Pewnie w sumie im się to
    jakoś opłaca, nie analizowałem, sam używam takich kart chyba 4 szt. Do
    pierwszej podchodziłem jak pies do jeża, jeszcze jak tylko ważna była
    pół roku.

    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-19 18:15:51
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ja6ijd$a69$1@news.onet.pl...

> [...]
    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE
    > doładowanie za 100 zł daje 6GB +1B = 7GB plus oczywiście wydłużenie

    No i potem juz tylko musisz to doladowanie 100 zl sprzedac komus jako
    SMSprzelew za 90 zeta i wszyscy szczesliwi.

  • 7. Data: 2011-11-19 18:18:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > się to jakoś opłaca, nie analizowałem, sam używam takich kart chyba 4
    > szt. Do pierwszej podchodziłem jak pies do jeża, jeszcze jak tylko

    No ale to jest bardzo niewygodne bo za kaza karta musisz zmieniac numer
    telefonu, to juz naprawde lepiej i prosciej samemu najpierw sobie
    zrobic, a potem sprzedac to doladowanie :) Bedzie taniej i zachowujesz
    swoj numer :)

  • 8. Data: 2011-11-19 18:33:09
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    tegory=PREPAID_ORANGE_FREE

    > No i potem juz tylko musisz to doladowanie 100 zl sprzedac komus jako
    > SMSprzelew za 90 zeta i wszyscy szczesliwi.

    Wiesz że też o tym myślałem ale gdzie ja znajdę frajera który mi to kupi za
    90 zeta jak na allegro znajdzie za 68 zł
    http://allegro.pl/doladowanie-orange-50-zl-przelew-s
    ms-szybko-i1944236042.html

    Chyba jednak lepiej będzie kupić na allegro starter z limitem 6GB za 30 zł
    :)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-11-19 20:33:38
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Paweł Gąska <c...@o...pl> Odpowiedz na news:ja7u7f$sjp$1@news.onet.pl:

    > Nie baw się w to sam, zleć zawodowcom ;)
    > http://allegro.pl/internet-na-karte-orange-free-6gb-
    24-mies-firma-i193148
    > 2804.html

    Dzięki za informacje. Kupiłem.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 10. Data: 2011-11-19 21:55:16
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-19 21:33, Adramelech pisze:
    > Paweł Gąska<c...@o...pl> Odpowiedz na news:ja7u7f$sjp$1@news.onet.pl:

    24-mies-firma-i193148

    > Dzięki za informacje. Kupiłem.

    Błąd 404: Strona nie została znaleziona

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w