  • Data: 2012-05-20 13:40:35
    Temat: Internet "na już" na około tydzień
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć. Sprawa pilna. W czwartek "z nienacka" potrzebuje dostepu do
    internetu na około tydzień. Po tym czasie nie ma potrzeby abym go dalej
    miał. Internet mobilny, przez GSM o prędkosci dowolnej. Limitu chyba nie
    wykorzystam, bez względu na jego wielkość. Problem jednorazowy, nie
    przewiduję nastepnej takiej sytuacji.

    Teraz: chce zainwestować jak najmniej. Jeśli jednak coś zainwestuje,
    powinno to zostać u mnie (np w modem).

    Mam w domu stary HTC Blueangel (Era MDA IIi) który ma Bluetooth. I to
    mniej więcej tyle ze sprzętu.

    Jaką mam opcję posiadania internetu na laptopie na tydzień przy kosztach
    minimalnych? Przyznaje, że próbowałem opcji typu "prepaid i net za 9zł"
    ale nie potrafie tego skonfigurować z MDA (tzn MDA ma internet, laptop
    niespecjalnie). Nie wiem czy to w ogóle możliwe, opisy na internecie są
    mętne.

    Czy ktoś poratuje mnie słowem-kluczem aby nakarmić google?

    Są jakieś opcje typu "testowanie internetu mobilnego" które mogę mieć od
    ręki?