-
1. Data: 2008-01-14 18:52:11
Temat: Internet biznes
Od: "michal.b" <mike01@_skasujTO_polbox.com>
hmmm
czyzby UPC wprowadzila cos na wzor tepsianego DSL-a ?
http://www.upc.pl/biznes/
no i znikla nazwa "chello"
odgorne ograniczenie na 2 linie telefoniczne sugeruje, ze do zestawienia
polaczenia wykozystywane beda modemy EMTA, te ktore sa wykorzystywane do
tej pory dla posiadaczy uslugi telefonicznej w UPC.
ciekawe tylko czy beda jakies wyzsze priorytety ustawione ?
Ciekawe czy sie przyjmnie....
zwlaszcza jezeli popatrzec na cenny no i na
"...abonent przyjmuje do wiadomości, że korzysta z sieci wspólnie z
innymi użytkownikami. Dostawca
usług w przypadku usług internetowych, dla których określona została
ilość danych powodująca
nadmierne obciążenie sieci, stosuje ogólną normę ,,rozsądnego
użytkowania" uznając, iż granica ta
została naruszona w momencie, w którym abonent nadmiernie obciąża sieć
utrudniając tym samym
korzystanie z usług internetowych innym użytkownikom.
2. Zgodnie z obecną polityką Dostawcy usług dla usług internetowych,
nadmierne obciążanie sieci
ma miejsce w sytuacjach, gdy w ciągu miesiąca kalendarzowego lub okresu
rozliczeniowego
abonent pobierze więcej danych niż jest to określone w załączniku
,,parametry techniczne usług
internetowych".
3. Dostawcy usług przysługuje prawo monitorowania obciążenia sieci oraz
ustalenia, czy w przypadku
danego abonenta występuje jej nadmierne obciążenie, na co abonent wyraża
zgodę.
4. Dostawca usług dołoży wszelkich starań, aby udostępnić abonentowi
informacje dotyczące ilości
pobieranych i wysyłanych poprzez jego modem danych.
5. W każdym przypadku, w którym Dostawca usług stwierdzi, iż dany
abonent powoduje nadmierne
obciążenie sieci, wywołując w ten sposób niekorzystne skutki dla innych
abonentów, Dostawca
usług może według własnego uznania zastosować następujące środki, każdy
z osobna lub łącząc
je:
a. wysłać do abonenta zawiadomienie o nadmiernym obciążaniu sieci z
jednoczesnym wezwaniem
do zaniechania takich działań,
b. ustanowić ograniczenie w przepływie danych dla abonenta,
c. okresowo zablokować dostęp do części lub całej usługi internetowej.
ograniczenie w przepływie
danych lub zablokowanie dostępu do usługi internetowej może nastąpić od
momentu przekroczenia
przez abonenta limitu pobierania danych wskazanego w załączniku
,,parametry techniczne usług
internetowych" do końca miesiąca kalendarzowego lub okresu
rozliczeniowego, w którym nastąpiło
przedmiotowe przekroczenie...."
pozdr.
michal b
-
2. Data: 2008-01-15 20:07:40
Temat: Re: Internet biznes
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <fmgbbv$oao$1@nemesis.news.tpi.pl> michal.b napisał(a):
> czyzby UPC wprowadzila cos na wzor tepsianego DSL-a ?
> http://www.upc.pl/biznes/
Na to wygląda. Ale ceny wcale nie są konkurencyjne.
> Ciekawe czy sie przyjmnie....
>
> zwlaszcza jezeli popatrzec na cenny no i na
[...]
Informacja o limicie dotyczy tylko dawnego pakietu chello starter,
który nie jest pakietem biznesowym.
Jednak regulamin jest taki sam dla wszystkich. A może kiedyś ponownie
wprowadzą limity...?
Ale skoro już zacząłem, to zwrócę uwagę na ważniejsze jeszcze
kwestie dla klienta biznesowego (bo znam UPC od ponad 6 lat).
A chociażby czy:
- oferują STAŁY adres IP? Nie. Czyli firma może mieć problemy
z dostępnością usług po jego zmianie.
- czy można mieć własny revDNS? Nie.
- czy można postawić własny serwer poczty? Tak, ale i tak adres IP,
który klient otrzyma znajduje się na listach RBL i 90% serwerów
będzie blokowało pocztę. Czyli w praktyce odpowiedź również brzmi Nie.
I jeszcze jedna moim zdaniem zaleta - porty NetBIOS są blokowane.
Czyli zmniejsza to ryzyko rozsiewania wirusów.
Jakbyście jeszcze mieli jakieś pytania i będę znał na nie odpowiedź,
to chętnie odpowiem. Nie ma to jak wtajemniczenie w niektóre sprawy :)
Jacek
-
3. Data: 2008-01-16 08:12:31
Temat: Re: Internet biznes
Od: gotar <g...@o...pl>
Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:
> Informacja o limicie dotyczy tylko dawnego pakietu chello starter,
> który nie jest pakietem biznesowym.
> Jednak regulamin jest taki sam dla wszystkich. A może kiedyś ponownie
> wprowadzą limity...?
A można mieć różny regulamin dla różnych klientów (np. różniący się
pomiędzy pakietami czy w jakichś promocjach)?
--
Tomek http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/
-
4. Data: 2008-01-16 11:32:33
Temat: Re: Internet biznes
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <s...@p...polanet.pl> gotar napisał(a):
> A można mieć różny regulamin dla różnych klientów (np. różniący się
> pomiędzy pakietami czy w jakichś promocjach)?
Nie. Regulamin UPC jest jeden i każdy go podpisuje (bez znaczenia
jaką usługę zamawia: TV, net, telefon).
Natomiast biorąc jakąś usługę, podpisujesz również drugi regulamin,
który dotyczy danej promocji (tzw. "regulamin promocji").
Jacek