  • 1. Data: 2010-06-30 08:06:34
    Temat: Internet GSM - Wyspy Kanaryjskie
    Od: "RoB" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pytanie jak w temacie. Można zakupic jakas "ichniejsza karte SIM" - cos jak
    u nas internet GSM na karte [Play].
    Ktos byl, moze sie podzielic informacjami.
    bede wdzieczna za info

    Pozdrawiam

    RoB

    ______________________
    "Dla podkreślenia wagi moich słów siłacz palnie pięścią w stół"
    Kajko i Kokosz, "Szkoła latania"

  • 2. Data: 2010-06-30 22:46:33
    Temat: Re: Internet GSM - Wyspy Kanaryjskie
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "RoB" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak u nas internet GSM na karte [Play].
    > Ktos byl, moze sie podzielic informacjami.

    Na pewno tam działa orange. zobacz www.orange.es Są prepaidy - wiem bo
    kupowałem w hipermarkecie. Co ciekawe - ceny byly dość atrakcyjne bo to
    strefa bezcłowa

    MaW