  • 1. Data: 2016-04-19 22:36:00
    Temat: Port USB3 a modem USB2
    Od: Netx <n...@c...pl>

    Mam do wyboru zakup routera z USB2 albo z USB3, do tego chcę wgrać
    oprogramowanie openwrt i podłączyć modem który ma USB2.
    Pytanie: czy router z USB3 zapewni modemowi więcej prądu niż router z
    USB2? Modem jak pisałem ma wtyk USB2 (będzie to prawdopodobnie HUAWEI
    E3372s-153).

  • 2. Data: 2016-04-20 11:13:24
    Temat: Re: Port USB3 a modem USB2
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Netx pisze tak:

> [...]
    > Pytanie: czy router z USB3 zapewni modemowi więcej prądu niż
    > router z USB2? Modem jak pisałem ma wtyk USB2 (będzie to

    żebyś nie miał problemu z samowysuwającym się urządzeniem usb. Niby są
    kompatybilne ale ja miałem i unikam wsadzania pendrajwów różnych
    standardów do różnych portów.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.