    From: Technolog <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Inny dźwięk sygnału gdy dzwoni się do Play
    Date: Tue, 29 Jun 2010 17:38:52 +0200

    W nawiązaniu do wątku Play a "okres ochronny". Dzwoniąc do Play spoza Play
    dźwięk sygnału podczas oczekiwania na połączenie jest zauważalnie wyższy.
    Dzwoniłem ostatnio do osoby, która niedawno przeszła do Play, a od pewnego
    czasu nie rozmawialiśmy. Tknęło mnie, że sygnał jest inny. Billing
    potwierdził, iż był to Play.

    Nie jestem muzykiem, ani nie mam (chyba) słuchu absolutnego, ale dźwięk
    sygnału, gdy czeka się na połączenie jest tak często słuchany i tak mi się
    wyrył w pamięci, żenatychmiast zauważam jego zmianę.

    Nie wiem, jak słychać, gdy dzwoni się z Play.

    Wasze zdrowie!
    Technolog