-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
!sgh.waw.pl!moderators!chopin
From: "Ed" <g...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Infolinia neostrady - jeszcze jeden "sposób" na klienta - długie
Date: Mon, 3 Nov 2003 17:33:27 +0000 (UTC)
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 92
Approved: B...@b...bofh.org.pl
Message-ID: <bo5ajo$4pv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Original-Date: Mon, 3 Nov 2003 10:28:08 +0000 (UTC)
X-Original-NNTP-Posting-Host: anubis.lot.pl
X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1067855288 4927 172.20.26.242 (3 Nov 2003
10:28:08 GMT)
X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2003 10:28:08 +0000 (UTC)
X-Original-X-User: gunnpa
X-Original-X-Remote-IP: anubis.lot.pl
X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin at sgh dot waw dot pl>
X-Moder-Tool: modArc v2.1, last rev. 2003.07.17
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:58914
[ ukryj nagłówki ]Witam skazanych na Telekomunę,
Ten post piszę w celu ostrzeżenia wlaczących o prawo dostępu do internetu aby
nie dawali się zwodzić "specom" na infolinii. Pomimo iż mieszkam Warszawie to
skazany jestem na dostęp do inetu tylko za pomocą tepsy. Na początku
września, ze względu na wysokość płaconych rachunków, sytuacja dojrzała do
tego żeby przesiąść się ze zwykłego modemu na neostradę. Przez telefon udało
mi się sprawnie zamówić usługę, już nieco gorzej było z podpisaniem umowy, w
telepunkcie na Górczewskiej systematycznie nie było możliwości połączenia z
serwerem (oczywiście opowiastki o wymianie sprzętu, usterki na linii itp.
pierdoły w formie usprawiedliwienia). Wreszcie po ok. 7 dniach na pięć minut
przed zamknięciem telepunktu udało się - miałem umowę i modem pod pachą no i
oczywiście zapewnienie, że usługa góra za trzy dni ruszy. Instalacja poszła
nawet gładko no i pozostało wpatrywanie się w lampkę ADSL - trzy dni minęło i
nadal nie miała ochoty się zaświecić. Oczywiście infolinia miała tylko taką
informację, że tyle zgłoszeń, że już jutro na pewno skrosują i tak minęło
kolejne trzy dni. Tu już wykazałem "rewolucyjną czujność" i będąc w okolicy
telepunktu zapytałem co się co się dzieje z moją umową - no i szczęka mi
opadła bo panienka po pięciu minutach wpatrywania się w ekran
odpowiedziała "neostrady nie będzie - brak możliwości technicznych". Ciekawe,
centrala o rzut kamieniem i przy podpisywaniu umowy żadnych zastrzeżeń nie
było. Po kilku minutach molestowania (oczywiście intelektualnego ;)) panienka
zgodziła się zadzwonić do "specjalistów od sieci" - tajemniczy brak
możliwości technicznych okazał się totalnym olewactwem kogoś kto źle
skonfigurował linię i żeby sobie już d.. tym nie zawracać ktoś inny sobie
ją "odhaczył" jako nie nadającą się do tej usługi. Nic się już nie dało
zrobić - pierwszą umowę szlag trafił, trzeba było podpisać drugą. No i znowu
oczekiwanie na papierki, skrosowanie linii - w rezultacie od pierwszej
wizyty do zarejstrowania się minęło ok. 20 dni. Myślałem, że to już koniec
problemów - o naiwny... Tydzień temu magiczna zielona lampka zgasła - cóż,
trzeba było znowu zabrać się za telefon i cierpliwie dzwonić na infolinię.
Oczywiście wszyscy wiedzą, że trzeba wykonać n prób przy czym n dąży do
baaardzo dużej liczby. Wreszcie jak się udało i po wysłuchaniu światłych uwag
o reinstalacji sterowników i innych bzdetów "pan specjalista" stwierdził, że
to jednak musi być usterka linii i napewno jutro już będzie działać.
Oczywiście nie zadziałało ani jutro ani pojutrze w związku z tym w środę koło
południa ponownie wykonałem n prób i już inny "pan specjalista" znowu zaczął
sprawdzać od czasu do czasu wypytując mnie o różne dane - byłem ciekaw czy
dojdzie do numeru kołnierzyka, po ok 30 minutach z zadowoleniem w głosie
stwierdził, że "u nich" jest wszystko wporzo to centrala i bankowo wieczorem
wszystko będzie hulać, he, he. Jasne jest, że wieczorem nie hulało, w
czwartek też nie hulało no więc w piątek znowu się zasadziłem z zimnym
piwkiem w ręku coby emocje ochłodzić ;) N jak zwykle dążyło do prawie
nieskończoności ale wreszcie dorwałem specjalistę z zamiarem, że tym razem
nie popuszczę. Jak zwykle zaczęło się pytanie o wszystko, no bo z założenia
to głupi klient jest winien i za każdym razem powinien przeinstalować
sterowniki a może i system operacyjny, ale tym razem pytania zakończyły się
pytaniem o numer umowy z telekomuną. Po odpowiedzi zapadła cisza i po jakichś
pięciu minutach "specjalysta" poinformował mnie, że własnie w
poniedziałek "ktoś" mnie odłączył od usługi. Dobrze, że piwo stało na stole
bom osłupiał z wrażenia. Zrobiwszy krótki rachunek sumienia zacząłem dociekać
czym uraziłem "Szanowną Telekomunikację", że mnie tak potraktowała - okazało
się, że niczym, chyba się komuś mój numer telefonu nie spodobał, a może
nazwisko?. Ponieważ wszystkie akcje na ich bazie danych są rejestrowane
usiłowałem poprosić o nazwisko osoby, która to zrobiła - okazało się, że to
jest tajne. No cóż, pomyślałem, że może "obermajster" specjalisty będzie w
stanie wytłumaczyć się dlaczego mnie tak potraktowano i zaproponuje jakieś
rozwiazanie tego problemu. Jednak specjalista jako rozwiazanie zaproponował
dobrotliwie żebym "cierpliwie czekał na przywrócenie połączenia" natomiast o
dane kontaktowe z "obermajstrem" - "to za chwileczkę bo nie mam takich
informacji pod ręką" Nietrudno sie domyślić, że chwileczka trwała tak ze 20
minut - pewnie myślał, że się rozłączę - a nie wiedział, że mi się akurat nie
śpieszy no więc sam mnie rozłączył nie powiedziawszy chociażby "a pocałuj
mnie w d.." - pewnie dlatego, że już na początku rozmowy zapisałem sobie
jego nazwisko. Tym razem nie ustąpiłem i po n próbach znowu
byłem "upierdliwym klientem", niestety okazało się, że połączenie z
poprzednim "specjalistą" nie jest możliwe bo jest w innym mieście, ale
aktualny rozmówca był bardziej spolegliwy i połączył mnie z
jakimś "kierownikiem", który trochę się poczuł winny i obiecywał, że to
wszystko szybko będzie naprawione... Jak nietrudno się domyślić łgał jak
najęty bo minęły kolejne dni i nic się nie zmieniło. Wczoraj wieczorem znowu
ich dopadłem i okazało się, że w zasadzie to najlepiej by było jak bym znowu
pofatygował się do telepunktu w celu podpisania umowy. Ponieważ doszedłem do
wniosku, że już chyba lekko przegięli sprawę dzisiaj rano zadzwoniłem do
dyrekcji w Warszawie (6617503) i udało mi się porozmawiać z osobą związana z
obsługą klienta. Znowu obiecanki, cacanki ale tym razem z obietnicą
oddzwonienia z informacją co się da z tym zrobić - zobaczymy czy oddzwoni.
Mam nadzieję, że grupę czytają nie tylko sfrustrowani internauci ale może też
ktoś z "Szanownej Telekomunikacji" i wyciągnie z tego jakieś wnioski. Ja w
każdym bądź razie będę jednym z pierwszych klientów sensownej konkurencji -
nawet gdybym miał płacic więcej - może dożyję.
Dla wszystkich kontaktujących się z infolinią kilka rad:
1. Zapisujcie nazwisko rozmówcy - niech wiedzą, że nie są anonimowi -
standardowo podają je w sposób praktycznie uniemożliwiający identyfikację.
2. Żądajcie podania numeru zgłoszenia usterki, przy powtórnym telefonie
łatwiej się upominać o swoje.
3. Nie wierzcie w ich obietnice i w to co mówią, jak widać to kupa indolentów
i zależy im tylko żebyście dali im spokój. Nie liczcie na to, że zadzwonią do
Was z informacją, że "uprzejmie informujemy, że usterka została usunięta"
Pozdrawiam i życzę uniknięcia moich doswiadczeń, Ed.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.03 22:48 Piotr Meyer
- 04.11.03 01:31 Mateusz Pronobis
- 04.11.03 11:22 Jaroslaw Sakowski
- 04.11.03 11:22 Xeite
- 04.11.03 11:22
- 04.11.03 13:49 Waldi
- 04.11.03 17:05 mathom
- 04.11.03 17:05 mathom
- 04.11.03 20:03 Wiedźma Ple-Ple
- 04.11.03 21:42 Mateusz(Amkacz)
- 04.11.03 22:40 Jakub \"Venom\" Żukowski
- 05.11.03 00:07 Dariusz Sznajder
- 05.11.03 08:55 Mateusz(Amkacz)
- 05.11.03 08:55 Mateusz(Amkacz)
- 05.11.03 14:32 Marek Iwanejko
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-03-20 Grubość socketa AM4+procesor
- 2025-03-20 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-20 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-20 Greenpeace została zobowiązana do zapłaty niemal 667 mln dolarów [USA,wyrok sądu]
- 2025-03-20 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?