  • 31. Data: 2011-07-02 14:23:49
    Temat: Re: Ile może kosztować usługa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek" napisał:

    > Dobrze, ze uzyles srednika:P
    > A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
    > 'Dysk lokalny C:'.

    Andrzej nie tylko niczego takiego nie zobaczy, ale nawet nie znajdzie
    niczego o nazwie "Mój komputer". Wyjdź już z tego zaklętego windzianego
    kręgu. Tu jest grupa sprzętowa.

    JoteR

  • 32. Data: 2011-07-02 14:28:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:20:01 +0200, JoteR napisał(a):

    > Proszę uprzejmie:

    Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

    > Ten ton w połączeniu z polskawym bezogonkowym bełkotem nic wspólnego z
    > kulturą nie ma.

    > Nie pogrążaj się dalej.
    >
    > JoteR
    A Ty zacznij myslec.
    Inteligencja nic nie kosztuje, masz pole do popisu.

  • 33. Data: 2011-07-02 14:33:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:23:49 +0200, JoteR napisał(a):

    > Andrzej nie tylko niczego takiego nie zobaczy, ale nawet nie znajdzie
    > niczego o nazwie "Mój komputer". Wyjdź już z tego zaklętego windzianego
    > kręgu. Tu jest grupa sprzętowa.
    >
    > JoteR

    Czlowieku, przyjmij na klate, ze nie grzeszysz inteligencja i nie upieraj
    sie na dyskusji ze mna, przestan byc adwokatem Andrzeja i daj sobie spokuj.

    Cos nie mozesz przezyc, ze nie potrafiles odczytac mojej dygresji o grupie
    humanistycznej. Ale skoro tak, to powinno Ci latwo przyjsc skojarzenie,
    dysku z partycja, a nie przyszlo.
    Dlaczego?
    Odpowiedz sobie sam.
    I prosze nie odpowiadaj w imieniu innych.
    Zapraszam do kontynuowania dyskusji Ty i ja.

  • 34. Data: 2011-07-02 15:39:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:28:54 +0200, Jacek napisał(a):

    > Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

    Od jakichś dobrych 8 do 10 lat z okładem?

    (ciach...)

    [ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 35. Data: 2011-07-02 15:43:25
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-02 16:28, Jacek wrote:
    > Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

    Od wielu lat, na pl.comp.pecet wprowadzano je jakies 10-15 lat temu
    (pamietam jeszcze debaty na ten temat ;)), a odkąd rozpowszechnił się
    UTF - to wszędzie.

  • 36. Data: 2011-07-02 16:22:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek" napisał:

    > Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

    Od kiedy naczelnym wykształcił się kciuk, umożliwiający obsługę prawego
    ALT-a. Trzoda kopytna nadal ma z tym problem.

    JoteR

  • 37. Data: 2011-07-02 16:25:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek" napisał:

    > Czlowieku, przyjmij na klate,

    .. że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań pokrywać
    swoją niekompetencję grubiaństwem.

    JoteR

  • 38. Data: 2011-07-02 16:50:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    [...]

    > Inteligencja nic nie kosztuje, ...

    I nie mozna jej kupic. Niestety odsprzedac tez...

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 39. Data: 2011-07-02 16:51:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    > A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
    > 'Dysk lokalny C:'.

    Ok - ale na tej grupie to juz jest NTG i prowadzi do wymiany
    zasilacza... ;)

    j.

  • 40. Data: 2011-07-02 16:52:26
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-02 18:50, januszek wrote:
    > Jacek napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > I nie mozna jej kupic. Niestety odsprzedac tez...

    Możecie przestać (wyłączyć trollowe emocje)?