  • 1. Data: 2014-03-24 07:58:54
    Temat: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Ciekawi mnie bardzo. Jakie DODATKOWE koszty ponoszą właściciele nowych
    samochodów, żeby zachować gwarancje.

    Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-03-24 17:57:21
    Temat: Re: Ile kosztuje gwarancja w nowym samochodzie
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    Nie ma obowiazku serwisowac samochodu w ASO w okresie gwarancyjnym by
    gwarancja dalej byla wazna tyle, ze malo kto o tym wie albo sie boi, ze
    pozniej bedzie problem wyegzekwowac naprawe gwarancyjna. Do czasu az
    bedziesz mial wpisy w ksiazce serwisowej / rachunki i nie bedziesz tego
    robił w Miecia w stodole to bedzie ok.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 3. Data: 2014-03-24 21:03:19
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Marcin N wrote:
> [...]
    >
    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    Nie wiem, jak u innych, ale w moim samochodzie na gwarancji wymieniono
    rzeczy za ładnych parę tysi, a może paręnaście, więc mi się opłacało
    robić te przeglądy. Nawet po gwarancji wymienili jeszcze parę rzeczy w
    ramach akcji serwisowych, ale tu już nie wiem, czy gdybym nie robił
    przeglądów w ASO, to czy miałoby to jakikolwiek wpływ na te wymiany.

  • 4. Data: 2014-03-24 21:12:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Mar 2014 21:03:19 +0100 osobnik zwany Poldek
    napisał:

> [...]
    > ramach akcji serwisowych, ale tu już nie wiem, czy gdybym nie robił
    > przeglądów w ASO, to czy miałoby to jakikolwiek wpływ na te wymiany.

    a nie lepiej było kupić samochód a nie grata?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-03-24 21:20:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2014-03-24 07:58, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    IMHO zalezy od marki.
    W mojej sie oplaca. Cena seriwsu w zasadzie taka sama jak u
    niezlaleznych Henkow. Materialy mozesz przywiezc swoje. Marka KIA.
    Pzdr
    Adam

  • 6. Data: 2014-03-24 21:31:13
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    masti wrote:

    > a nie lepiej było kupić samochód a nie grata?

    Nie.

  • 7. Data: 2014-03-24 23:35:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-24, Poldek <p...@i...pl> wrote:

    > Nie wiem, jak u innych, ale w moim samochodzie na gwarancji wymieniono
    > rzeczy za ładnych parę tysi, a może paręnaście, więc mi się opłacało
    > robić te przeglądy.

    To co to za samochod skoro tyle bylo do wymiany? No i w wolnej chwili
    zobacz sobie ceny czesci w ASO a pozniej w "normalnym" sklepie i juz
    bedziesz wiedzial skad sie wzielo pare/parenascie tysi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-03-25 10:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...pl ...

> [...]
    > ramach akcji serwisowych, ale tu już nie wiem, czy gdybym nie robił
    > przeglądów w ASO, to czy miałoby to jakikolwiek wpływ na te wymiany.

    Po pierwsze:
    - jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?
    - po drugie - akcje serwisowe przez pierwsze dwa lata - to chyba i tak
    obowiazkowo...

  • 9. Data: 2014-03-25 12:51:25
    Od: z...@g...com

    > - jaki to samochód ktory w pierwszych latach wymaga az takich napraw?

    To nie marka ale dany serwis.
    Powszechne są gwarancyjne wymiany części i podzespołów całkiem sprawnych.
    Klient się nie zna a mechanik z ASO też musi z czegoś żyć:(
    Taki przykładzik z ASO fiata:)

    ____
    grzech
    626

  • 10. Data: 2014-03-25 14:30:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.03.2014 07:58, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Wiadomo, że obowiązkowe przeglądy w okresie gwarancyjnym potrafią
    > niemało kosztować. Czy warto więc w ogóle dbać o gwarancję? Opłaca się to?

    Ostatnia naprawa mojego auta to ponad 26'000 wedle wyceny ASO, koszt
    poniesiony na przeglądy w tym aucie do tej pory to około 2000 zł

    --
    anacron
    aba/