  • 1. Data: 2011-05-26 23:07:32
    Temat: Idiotyczne znaki na DK7 filmik
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    Jako że ostatnio często porusza się temat ograniczeń prędkości i nie
    tylko - w ogóle znaków na polskich drogach. Chciałem pokazać jak to jest
    obecnie na DK nr 7 Janki - Grójec.

    Na tej drodze buduje się bramownice do via toll - odpłatnego korzystania
    za ten odcinek drogi. Rozpoczyna się inwestycja na całej długości 30km
    odcinka - mniej więcej co 5-6km są ograniczenia prędkości, do 80 i
    60km/h. Jak najbardziej zasadne jeżeli coś tam się dzieje. Tymczasem
    ograniczenia stoją już 3 tydzień a robota wre na jednym odcinku...
    Dodatkowo zwróćcie uwagę na znaki pionowe - mówiące o zwężeniu jezdni z
    dwóch do jednego pasa! Na 3 czy 4 razy tylko raz to się sprawdza.

    Pytam się wiec jak do cholery mam na poważnie brać znaki na Polskich
    drogach? Dla mnie jest to oczywiste wprowadzenie w błąd.

    filmik dość długi 6min :
    http://www.youtube.com/watch?v=yV2HsbIfuiE

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2011-05-26 23:56:24
    Temat: Re: Idiotyczne znaki na DK7 filmik
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 23:07:32 +0200, The_EaGle napisał(a):

> [...]
    >
    > Pytam się wiec jak do cholery mam na poważnie brać znaki na Polskich
    > drogach? Dla mnie jest to oczywiste wprowadzenie w błąd.

    Znaki i ograniczenia prędkości to pikuś, w porównaniu z tym, co działo się
    na takiej zwężce w Tarczynie w piątek popołudniu. Oczywiście na "robocie"
    żywego ducha a jeden pas zastawiony - korek 5 km. To się nazywa robota!

    Meehoo

  • 3. Data: 2011-05-27 00:13:26
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 23:56, Meehoo pisze:

> [...]
    > na takiej zwężce w Tarczynie w piątek popołudniu. Oczywiście na "robocie"
    > żywego ducha a jeden pas zastawiony - korek 5 km. To się nazywa robota!

    No właśnie i gdzie w Polsce jest organ kontrolny aby takich bałwanów za
    przeproszeniem strofował? Co im grozi za postawienie znaku niezgodnego
    ze stanem faktycznym? Co grozi firmie która wykonuje zwężenie jezdni
    bez potrzeby?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2011-05-27 02:21:35
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 23:07, The_EaGle pisze:

    > filmik dość długi 6min :
    > http://www.youtube.com/watch?v=yV2HsbIfuiE

    Dodałem komentarze żeby było wiadomo o co mi chodzi.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2011-05-27 02:24:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-27 02:21, The_EaGle pisze:

    > Dodałem komentarze żeby było wiadomo o co mi chodzi.

    Dzięki komentarzom jeszcze mniej wiadomo o co chodzi.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 6. Data: 2011-05-27 02:30:11
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    > Dzięki komentarzom jeszcze mniej wiadomo o co chodzi.

    Widzisz znak zwężenie jezdni z 2 do 1 pasa? OK to dalej patrz czy jest
    czy nie. Proste.

    Rafał

  • 7. Data: 2011-05-27 07:32:13
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 27.05.2011 02:21, The_EaGle pisze:
    > Dodałem komentarze żeby było wiadomo o co mi chodzi.

    Nie ,,pachołki'' a ,,sierżanty'' :D

    S.

  • 8. Data: 2011-05-27 09:07:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-26, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > przeproszeniem strofował? Co im grozi za postawienie znaku niezgodnego
    > ze stanem faktycznym? Co grozi firmie która wykonuje zwężenie jezdni

    Znaki nie mają się zgadzać ze stanem faktycznym tylko z dokumentacją.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 9. Data: 2011-05-27 09:56:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-27 02:30, The_EaGle pisze:

    > Widzisz znak zwężenie jezdni z 2 do 1 pasa?

    Nie ma takiego znaku.

    > OK to dalej patrz czy jest czy nie. Proste.

    Jest zwężenie jezdni.

  • 10. Data: 2011-05-27 10:00:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Nie ma takiego znaku.

    Chyba, że masz na myśli tablicę z pierwszych sekund. No fakt.