  • 1. Data: 2009-02-09 14:30:12
    Temat: Identyfikacja przewodu w kablu VGA monitora
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Znana sprawa. Jest monitor z urwaną wtyczką która na dodatek zaginęła.
    Trzeba zidentyfikować przewody w kablu a dokładniej jeden przewód który
    przy gnieździe kabla na płytce wideo (tej na szyjce kineskopu) jest opisany
    jako Stest. Pozostałe przewody RGB, H i V synchro, SCL, SDA i masy już
    zidentyfikowałem. Pozostał tylko ten jeden :)
    Monitor CRT Philips 107T40.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-02-09 18:55:27
    Temat: Re: Identyfikacja przewodu w kablu VGA monitora
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 9 Feb 2009 15:30:12 +0100 Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    >jako Stest. Pozostałe przewody RGB, H i V synchro, SCL, SDA i masy już
    >zidentyfikowałem. Pozostał tylko ten jeden :)

    A bez tego nie działa? Po prostu zostaw w powietrzu. Skoro I2C już
    znalazłeś to może to być chyba tylko sygnał opisywany jako ID0 (pin
    11) albo ID2 (pin 4) na złączu VGA.
    Tylko te dwa masz jeszcze "nieobsadzone".

    Zobacz:
    http://hardwarebook.info/VGA_%2815%29

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 3. Data: 2009-02-09 19:58:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 19:55:27 +0100, __Maciek napisał(a):

    > A bez tego nie działa? Po prostu zostaw w powietrzu. Skoro I2C już
    > znalazłeś to może to być chyba tylko sygnał opisywany jako ID0 (pin
    > 11) albo ID2 (pin 4) na złączu VGA.
    > Tylko te dwa masz jeszcze "nieobsadzone".
    No, jeszcze jest pin 9 który podaje zwrotne 5V z kompa do monitora :) Ale
    jak nie doczekam podpowiedzi to tak będę musiał zrobić. O rezultatach
    napomknę tu jeszcze.

    > Zobacz:
    > http://hardwarebook.info/VGA_%2815%29
    Tak, znam to z innych stron jakie przekopałem.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-02-10 12:36:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 20:58:12 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > O rezultatach
    > napomknę tu jeszcze.

    Napomykam :) Podłączyłem jak rozpoznałem z wyjątkiem przewodu Stest który
    sobie wisi i wyglada na to że monitor działa. Mam zamiar tak zostawić, no
    chyba że ktoś podpowie do czego ten Stest :)
    --
    Jacek