  • 11. Data: 2004-05-13 17:51:33
    Temat: Re: IMA na safie
    Od: "chunkpunk" <c...@o...pl>

    Trzoszeszke bez sesu mowisz calkiem nie na temat lub szukasz zaczepki lub
    pracujesz w GTS i wiernie bronisz honoru firmy .........ale dobre i to
    czego nie potrafie zrozumiec ? jakos zrozumialem nigdzie nie napisalem ze
    jestem osiol i niczego nie qumam wiec nic om nie swiadczyc nie musi
    AS moja opinia o GTS jest jaka jest maja porzadne lacza lecz to ze sie
    sprzedaje 7 zamiast 8 to nie fair jusz
    Swoja droga to ciekawy jeste jak bys kupil 10 Mb i wyciagal 2 mb na tym a u
    prowidera bys dostal odpowiedz kupil pan 10 mb trzeba za to placic ale ze ma
    pan praktycznie 2 mb to nie nasza wina tylko technologiiii hehehe i k to
    tu sie osmiesza czlowieku spowazniej

  • 12. Data: 2004-05-13 19:19:09
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    chunkpunk wrote:
    > Trzoszeszke bez sesu mowisz calkiem nie na temat lub szukasz zaczepki lub
    > pracujesz w GTS i wiernie bronisz honoru firmy

    No cóż, gdzie aktualnie pracuję nie trudno sprawdzić, a co
    do wycieczek osobistych, pozwól, że pominę.

    > .........ale dobre i to czego nie potrafie zrozumiec ?
    > jakos zrozumialem nigdzie nie napisalem ze
    > jestem osiol i niczego nie qumam wiec nic om nie swiadczyc nie musi

    Najpierw napisałeś, cytuję:

    "Mma lacze do GTsu 8 mb postawione na antenie SAF pytanie czy to co
    jest ponizej napisane jest prawda?"

    Później po paru postach z rozmaitymi przyklepnięciami że jednak
    tak, cholera, ATM Forum sprzysiągło się przeciwko Tobie i tak
    to sobie wymyślili, podsumowałeś:

[...]

    Pomijając gramatykę na poziomie drugiej klasy podstawówki, z
    wtrącaniem obcojęzycznych wyrazów w błędnej pisowni,
    najwyraźniej nie widzisz różnicy między narzutami protokołów
    (vide ATM IMA) a prędkością sygnalizacji i gwarancjami ruchowymi
    w protokole Frame Relay.

    Co więcej, zachowujesz się jak małe dziecko "a on mnie bije!"
    pisząc następnie:

    "u mnie GTS wlasnie dostal taka opinie i bede ja glosisl wszedzie
    gdzie sie da ze sciemniaja ile sie da :>"

    Starałem się zwrócić Ci tylko uwagę, że opinia wyrażona w sposób, w
    jaki sformuowałeś ją na usenecie, źle świadczy o Tobie a nie o GTSie
    jako dostawcy usługi.

    I to i tak już o jeden post za dużo w tym wątku.

    Jak dla mnie - EOT.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka.eu.org