    From: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: IMA na safie
    Date: Thu, 13 May 2004 21:19:09 +0200

    chunkpunk wrote:
    > Trzoszeszke bez sesu mowisz calkiem nie na temat lub szukasz zaczepki lub
    > pracujesz w GTS i wiernie bronisz honoru firmy

    No cóż, gdzie aktualnie pracuję nie trudno sprawdzić, a co
    do wycieczek osobistych, pozwól, że pominę.

    > .........ale dobre i to czego nie potrafie zrozumiec ?
    > jakos zrozumialem nigdzie nie napisalem ze
    > jestem osiol i niczego nie qumam wiec nic om nie swiadczyc nie musi

    Najpierw napisałeś, cytuję:

    "Mma lacze do GTsu 8 mb postawione na antenie SAF pytanie czy to co
    jest ponizej napisane jest prawda?"

    Później po paru postach z rozmaitymi przyklepnięciami że jednak
    tak, cholera, ATM Forum sprzysiągło się przeciwko Tobie i tak
    to sobie wymyślili, podsumowałeś:

    "Dla mnie to i tak nie fer oferowac 8 mb teoretycznie a dac
    niecale 7 praktycznie to cos podobnego do polpaka z ich cirem
    niby masz 2 mb na framerelayu a dostajesz 10 kilo przy odrobinie
    szczescia jak wykupisz cira"

    Pomijając gramatykę na poziomie drugiej klasy podstawówki, z
    wtrącaniem obcojęzycznych wyrazów w błędnej pisowni,
    najwyraźniej nie widzisz różnicy między narzutami protokołów
    (vide ATM IMA) a prędkością sygnalizacji i gwarancjami ruchowymi
    w protokole Frame Relay.

    Co więcej, zachowujesz się jak małe dziecko "a on mnie bije!"
    pisząc następnie:

    "u mnie GTS wlasnie dostal taka opinie i bede ja glosisl wszedzie
    gdzie sie da ze sciemniaja ile sie da :>"

    Starałem się zwrócić Ci tylko uwagę, że opinia wyrażona w sposób, w
    jaki sformuowałeś ją na usenecie, źle świadczy o Tobie a nie o GTSie
    jako dostawcy usługi.

    I to i tak już o jeden post za dużo w tym wątku.

    Jak dla mnie - EOT.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka.eu.org