  • 51. Data: 2011-03-14 23:57:51
    Temat: Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 14.03.2011 22:54, Exe Very Cute pisze:

    > Ale ogarniasz że nie jest istotne to co Wielmożny Pan Piotr uważa za
    > nowe a czym gardzi, tylko to co faktycznie jest w użyciu na dzień 14
    > marca 2011? Co ludzie kupują w sklepach czy dostają od operatorów sieci 3G?

    no przecież klient przychodzi do sklepu i tam na siłe mu xp wciskają i
    komputery co to mają procesor 1GHz. A jemu potem gry nie chodzą. I IE9.
    I to wszystko przez Microsoft. Bo oni tam, panie, to strasznie gupi, no
    strasznie. I wredni niemożebnie. Ze złości tak to robiom. Żeby normalnym
    ludziom utrudnic.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 52. Data: 2011-03-15 06:39:47
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Tue, 15 Mar 2011 00:57:51 +0100, Piotr Siudak wrote:

    [...]

> [...]
    > I to wszystko przez Microsoft. Bo oni tam, panie, to strasznie gupi, no
    > strasznie. I wredni niemożebnie. Ze złości tak to robiom. Żeby normalnym

    Przecież dokładnie tak jest. Utrudniają i nie są najmądrzejsi gdy patrzeć
    na serię ich sukcesów w tej branży. Do listy zapomniałem dodać Bing :-)

    Sarkazm trzeba umieć stosować. Nie rób tego, bo próby, które podejmujesz,
    wychodzą raczej słąbo.

    --
    Michał Gancarski

  • 53. Data: 2011-03-15 12:02:59
    Temat: [OT] Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Michale, KF lub EOT, zlitujże się nad nami :]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 54. Data: 2011-03-15 12:26:36
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2011-03-14 23:32, Michał Gancarski pisze:
    > On Mon, 14 Mar 2011 22:54:28 +0100, Exe Very Cute wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Direct2D. Zdecydowali się go używać, a nie ma go w DX9. Ta decyzja
    > oczywiście nie musiała zapaść ale zapadła.

    A czy nie jest tak, że skoro Direct3D ma emulację programową, to
    Direct2D także mógłby być przepisany pod DX9 i emulować tryb
    przyspieszenia sprzętowego?

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 55. Data: 2011-03-15 12:31:26
    Temat: Re: [OT] Re: IE9 oficjalnie 14 marca 2011
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Tue, 15 Mar 2011 13:02:59 +0100, Paweł Piskorz wrote:

    > Michale, KF lub EOT, zlitujże się nad nami :]

    Już skończyłem, spoko. I przepraszam!

    --
    Michał Gancarski

  • 56. Data: 2011-03-15 12:33:07
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Tue, 15 Mar 2011 13:26:36 +0100, Exe Very Cute wrote:

    > A czy nie jest tak, że skoro Direct3D ma emulację programową, to
    > Direct2D także mógłby być przepisany pod DX9 i emulować tryb
    > przyspieszenia sprzętowego?

    Ale wtedy nie pomogą sobie zabić XP :-)

    No nic, chyba już mniej więcej wiem o co im chodzi (i nadal uaważam, że
    sobie szkodzą). Robię EOT ze swojej strony :-)

    --
    Michał Gancarski

  • 57. Data: 2011-03-15 13:48:57
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Tue, 15 Mar 2011 13:31:26 +0100, Michał Gancarski wrote:

    > Już skończyłem, spoko. I przepraszam!

    Aczkolwiek reklamę mają odważną:

    http://www.microsoft.com/pl/pl/

    :)

    --
    Michał Gancarski

  • 58. Data: 2011-03-15 16:12:21
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:ilm18t$nvh$1@news.net.icm.edu.pl, Piotr Siudak wrote:
    > popierwsze z premedytacja kupiłeś coś co ma moc obliczeniwą typowego
    > komputera, no nie wiem , 7? 10 lat temu? i masz problem z tym że coś na tym
    > nie działa?
    Z premedytacją kupiłem coś, co jest małe i lekkie. Jak sama nazwa wskazuje -
    służy do pracy w sieci. A tu MS się wypina i nie daje swojej najnowszej
    przeglądarki na urządzenia z definicji produkowane do pracy w sieci.

    > po drógie z premedytacją kupiłeś komputer z windowsem xp w 2010?
    > kiedy już był dostepny win7 nie mówiąc vista? och jej jak mi cie szkoda.
    Tak, z premedytacją chciałem XP, bo po beznadziejnej Viście nie chciałem
    podejmować ryzyka :)

    > Jak chcesz iś tą drogą ze netbook to w sumie tez komputer i na dodatek
    > przeciez współczesny bo prosto z fabryki to uprzedzam w zyciu czeka cie
    > jeszcze wiele sierpkich niespodzianek. na pralce IE9 tez nie odpalisz ani na
    > wiezy audio. ani na lodówce.
    Jeszcze nie widziałem pralki ani lodówki, produkowanej przede wszystkim z myślą
    o pracy w sieci. Ale może rzeczywiście jestem do tyłu z nowościami... Nie zmienia
    to faktu, że IE9 nie jest dla mnie żadną ,,sierpką niespodzianką" - ani mnie
    ziębi ani grzeje. Wolę sprawdzone produkty, a nie te zacofane, z którymi przez
    ostatnie 10 lat producent sobie nie radzi.
    --
    Grzesiek

  • 59. Data: 2011-03-18 08:04:58
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Pierwszą rzeczą, jaką sprawdziłem pod IE9 jest obsługa tego:

    @font-face { font-family: "Nazwa"; src: url('nazwa.ttf'); }

    Obsługi brak. Nie działa. Szkoda.

    latet

  • 60. Data: 2011-03-18 09:02:51
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Fri, 18 Mar 2011 09:04:58 +0100, Latet wrote:

    > Pierwszą rzeczą, jaką sprawdziłem pod IE9 jest obsługa tego:
    >
    > @font-face { font-family: "Nazwa"; src: url('nazwa.ttf'); }
    >
    > Obsługi brak. Nie działa. Szkoda.

    Ale że niby co konkretnie nie działa? Bo @font-face działa z pewnością w
    ósemce.