  • 1. Data: 2009-04-10 21:01:33
    Temat: IE6 nie umie wyśrodkować body o podanym width
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, nadałem body szerokość i margin: 0 auto .
    W nim jest strona , floatujące bloki itp. Po wpuszczeniu na serwer tylko
    w IE6 strona zjeżdża na prawo. Dodałem dodatkowy kontener obejmujący
    całą stronę i zadziałało w IE. Czemu nie może wyśrodkować body ?
    Pozatym IE6 rozwala układ, podwaja marginesy pomimo naprawy przez
    display inline. Width, margines zaaplikowałem w % .

  • 2. Data: 2009-04-10 22:08:37
    Temat: Re: IE6 nie umie wyśrodkować body o podanym width
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 10 Apr 2009 22:01:33 +0100, hazet <h...@n...pl> wrote:

> [...]
    > w IE6 strona zjeżdża na prawo. Dodałem dodatkowy kontener obejmujący
    > całą stronę i zadziałało w IE. Czemu nie może wyśrodkować body ?

    Bo to stara zbugowana przeglądarka napisana wg starego HTML-owego modelu, gdzie każdy
    element jest magiczny. Tak samo <tr> z display:block nie robi się blokowy, nie da się
    stylować <head>, itd.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");