  • 1. Data: 2009-05-11 20:19:07
    Temat: IE 8
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Witam!

    Ostatnio coś popularny się zrobił IE 8. Allegro daje jakieś rozszerzone
    wyszukiwanie na tej przeglądarce, Proline jak zauważyłem też... coś tam
    pewnie jest, nie wiem, na oczy nie widziałem.

    Dziwi mnie tylko, że praktyka z IE6 (i 7 zresztą też) niczego ich
    (webmasterów) nie nauczyła. Za chwilę znowu będziemy zapóźnieni o kilka
    lat z powodu polityki MS (przypominam - nowa wersja IE tylko w nowej
    wersji systemu Windows).

    Marcin Kocur

  • 2. Data: 2009-05-11 20:22:27
    Temat: Re: IE 8
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 11.05.2009, Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wroted:

    > Ostatnio coś popularny się zrobił IE 8.

    Wskoczył do Windows Update.

> [...]
    > (webmasterów) nie nauczyła. Za chwilę znowu będziemy zapóźnieni o kilka
    > lat z powodu polityki MS (przypominam - nowa wersja IE tylko w nowej

    M-m. Patrz wyżej. Jest w update'ach do XP.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 3. Data: 2009-05-11 21:23:53
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > On 11.05.2009, Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wroted:
    > Wskoczył do Windows Update.

    O właśnie apropo IE8 w aktualizacjach, to nie wiem, co mnie podkusiło na
    zaznaczenie tego.

    Właśnie czekam na cofnięcie zmian po nieudanej aktualizacji. Ciekawe jak to
    się skończy...

    Jak lubicie tracić swój czas na bezproduktywne czekanie, restarty itp. to
    polecam...

  • 4. Data: 2009-05-11 22:52:58
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Jak portale godza sie na takie durnowate praktyki to potem odbija sie
    to trzkawka. Mi byloby szkoda marnowac wizerunek na promowanie takiego
    dziadostwa.

    Dziwka 6.0 konczy panowanie to 3ba kolejnego syfa na rynek wprowadzic.
    Najlepiej jak sie da, drzwiami i oknami.
    http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage
    &stat=22|OW

    I tak mozna nazwac cudem, ze udalo im sie przebic 1% ;)

    --
    Matt Rutkowski

  • 5. Data: 2009-05-11 23:18:18
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Matt Rutkowski napisała na pl.internet.polip:

> [...]
    > http://www.ranking.pl/index.php?page=Ranks:RanksPage
    &stat=22|OW

    > I tak mozna nazwac cudem, ze udalo im sie przebic 1% ;)

    Ludzie... gdzie wy żyjecie?

    http://img514.imageshack.us/img514/2481/screen12i.pn

    ;]

    A tak poważnie to może należałoby jaką akcję zorganizować?... Toż to nie
    może znowu rynku zdobyć!!

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2009-05-12 00:10:23
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

> [...]

    > http://img514.imageshack.us/img514/2481/screen12i.pn
    >
    > A tak poważnie to może należałoby jaką akcję zorganizować?... Toż to nie

    Przecież nie zdobędzie, może tam gdzie było IE zastąpi starsze wersje,
    co daj panie boże amen. Legiony web-designerów czekają z ustęsknieniem
    dnia, kiedy IE6 spadnie poniżej 5%.

    GS

  • 7. Data: 2009-05-12 04:23:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com napisał(a):

    > Właśnie czekam na cofnięcie zmian po nieudanej aktualizacji. Ciekawe jak to
    > się skończy...

    Zainstalowales wczesniej bete?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 8. Data: 2009-05-12 12:10:56
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    rowniez nie moge doczekac sie smierci syfa

    btw. http://macbre.net/web-design.gif

    --
    Matt Rutkowski

  • 9. Data: 2009-05-12 13:37:08
    Od: " gosc_4" <g...@g...pl>

    oj, biedaczki, żal mi Was!

  • 10. Data: 2009-05-12 15:27:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Matt Rutkowski <m...@g...com> napisal(a):
    > Jak portale godza sie na takie durnowate praktyki to potem odbija sie
    > to trzkawka. Mi byloby szkoda marnowac wizerunek na promowanie takiego
    > dziadostwa.

    Co takiego strasznego jest w IE8? Ze nie przechodzi ACID3?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/