    From: vcore <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: IBM T43 problem z dyskiem twardym
    Date: Wed, 16 May 2012 17:11:09 -0700 (PDT)

    Witam,

    Od 2 dni próbuję zainstalować system windows XP PRo na tym laptopie za pośrednictwem
    pendrive, niestety napęd DVD nie działa. Zaczęło się od tego że po instalacji systemu
    (przy pierwszym normalnym uruchomieniu) otrzymywałem informacje że dysk jest źle
    skonfigurowany, że system nie może znaleźć dysku rozruchowego itd...

    Naprawianie systemu nie pomagało, konsola odzyskiwania tez (fixmbr itd), postanowiłem
    więc sformatować dysk całkowicie i w tym celu podlączylem go do PC za pomocą kieszeni
    na USB, usunałem partycje i utworzyłem na nowo, sformatowałem systemem NTFS i
    niestety po włożeniu dysku do laptopa jest on nie widoczny w menu Bootowania ani w
    biosie, niemniej jednak lampka dysku twardego pali się non stop, jakby dysk ciągle
    pracował - a tak sie nie dzieje, pracuje przez sekundę przy starcie i staje...

    Co mam zrobić w takiej sytuacji? Na dysku był zainstalowany kilka dni wcześniej
    system UBUNTU który działał normalnie, bez problemów.

    pozdrawiam