  • 11. Data: 2010-10-28 15:40:10
    Temat: Re: IBM T42 zasilany z akumulatora?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-28 13:37, Santana pisze:

    > To ciężarówki już nie mają 24V instalacji?
    Mają. Mają też 12v, zwłaszcza gniazda zapalniczki pod które podpinane są
    CB i inne ustrojstwa, i z tego skorzystałem, bo było w kabinie prosto
    dostępne.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 12. Data: 2010-10-29 10:44:10
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-10-28 16:46, Andrzej S. pisze:

    > http://allegro.pl/zasilacz-samochodowy-do-wszystkich
    -modeli-laptop-i1283279167.html

    Nie mam zaufania do chińskich zasilaczy uniwersalnych, już sama wtyczka
    do zapalniczki wygląda na zdjęciu tandetnie, a powinna przenieść > 5A.
    Ja kupiłem zasilacz dedykowany do starych Thinkpadów:

    http://allegro.pl/zasilacz-samochodowy-do-notebooka-
    ibm-faktura-vat-i1262115211.html

    T.