  • 11. Data: 2012-12-15 16:01:38
    Temat: Re: I po Neste
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 10:58:50 +0100, scobowski napisał(a):

> [...]
    Shell_przejmuje_polskie_stacje_Neste.html

    > Ale nie wiesz, czy przypadkiem shell nie planuje podziałać na działce
    > samoobsługowej? :)

    Z artykułu wynika, że zamierzają zostawić te stacje tylko podciągnąć ceny
    do swoich standardów. Z plusów zostanie szybkość tankowania, nigdy tam w
    kolejce nie stałem, zwłaszcza za kimś kto wyrabia kartę i zamawia 6
    hotdogów. Liczyłem, że po wprowadzeniu przepisu umożliwiającego samodzielne
    tankowanie LPG operatorzy tacy jak neste wprowadzą gaz na swoje stacje i
    będzie znowu kapkę taniej (choć przy takiej cenie tego paliwa na wiele nie
    można liczyć).

  • 12. Data: 2012-12-15 17:48:02
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > będzie znowu kapkę taniej (choć przy takiej cenie tego paliwa na wiele nie

    Co do szybkosci tankowania, to ja ostatnio rezygnowalem z uslug Neste ze
    wzgledu na kolejki.
    Na innych stacjach bez problemu.
    Dotyczy: Ursynowa i Mokotowa.
    Pzdr
    Adam

  • 13. Data: 2012-12-15 18:20:04
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2012-12-15 16:01, Iglo pisze:

    > Z artykułu wynika, że zamierzają zostawić te stacje tylko podciągnąć ceny
    > do swoich standardów.

    Z artykułu wynika, że autor nie ma kompletnie żadnych informacji w tej
    kwestii i tylko sobie gdyba bez sensu.

    Podniesienie cen na stacjach samoobsługowych byłoby krokiem samobójczym
    i Shell aż tak głupi nie jest.
    Jaki byłby powód żeby tam tankować, jeśli nie cena?
    Nawet nie ma myjki do szyb czy sprężarki.
    Ograniczona ilość zbiorników -> nie będą wszystkich rodzajów swego
    paliwa sprzedawać -> chyba nie będą tylko v-powera oferować -> zostają
    tylko standardowe paliwa -> to czym się mają wyróżniać?

    Sławek

  • 14. Data: 2012-12-15 18:59:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 15 Dec 2012 17:48:02 +0100, "adam" <a...@a...pl> wrote:

    >Dotyczy: Ursynowa i Mokotowa.

    Fakt, na Ursynowie przy Leclercu to kolejki straszne. Przy GM znowu
    ceny sporo wyższe niż na innych stacjach Neste w Wawie.
    Ja tankuje przeważnie na Kleszczowej albo na Traktorzystów. Na
    Ursynowie to na Puławskiej - tam raczej kolejek nie spotkałem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2012-12-15 19:04:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > Shell aż tak głupi nie jest.
    > Jaki byłby powód żeby tam tankować, jeśli nie cena?
    > Nawet nie ma myjki do szyb czy sprężarki.

    Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
    której da się coś napompować.
    Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

  • 16. Data: 2012-12-15 20:01:24
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2012-12-15 19:04, Cavallino pisze:

    > Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
    > której da się coś napompować.
    > Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

    Ja pompuję wyłącznie na Shellu
    Bo mam najbliżej
    Wygląda normalnie

    Sławek

  • 17. Data: 2012-12-15 20:59:11
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 23:19:34 +0100, Maciek napisał(a):

    > Szkoda. Lubiłem tam tankować, bo nikt mi nie zawracał dupy hot-dogiem,
    > kartami punktowymi, nowym zapachem i milionem innych pierduł. Właściwie
    > jakieś 90% moich tankowań to Neste. Szkoda.

    Ja zazwyczaj tankuję na BP, gdzie nie przy dystrybutorze nie stoi "lejek"
    naciągający na lepsze paliwo a i przy kasie nie pamiętam żebym słyszał o
    promocjach na red bulle czy inne hotdogi.

    Za to Shell i Orlen na dzień dobry V-powery i płyn do spryskiwaczy.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 18. Data: 2012-12-15 21:04:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 19:04:43 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

    W Bytomiu to samo :)

    Na szczęście sprężarka jest na myjni ręcznej (oddalonej 500m od Shella) i
    jeszcze nigdy nie ukradli końcówek.

  • 19. Data: 2012-12-15 21:11:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A czemu nie ? zwykla stacja tez w koncu samoobslugowa.
    Moze ktos lubi, moze kolejka mniejsza, a patrzac po tesco - to w zwyklych
    stacjach ogranicza obsluge ..

    > Na normalnych Shellach sprężarki też nie ma, a już na pewno nie takiej z
    > której da się coś napompować.
    > Obsługa regularnie twierdzi, że rozkradli końcówki i tyle.

    Na szczescie mam obok nienormalny ... aczkolwiek koncowka co pare miesiecy
    sie zmienia ..

    J.

  • 20. Data: 2012-12-15 21:19:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-12-15 18:59, jerzu pisze:

> [...]
    > Ja tankuje przeważnie na Kleszczowej albo na Traktorzystów. Na
    > Ursynowie to na Puławskiej - tam raczej kolejek nie spotkałem.

    Każdemu nie dogodzi - jak już dawno przestałem tankować na Neste,
    ponieważ ceny wcale nie lepsze od konkurencji, a można trafić
    kolejkę, mało zdecydowanego, czy wiatr ze śniegiem :)