  • Data: 2010-07-16 11:59:00
    Temat: I cóż, że ze Szwecji?
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry, zwracam się z pytaniem do znawców.

    Niedawno posiadłem aparat telefoniczny Siemens Gigaset c200 ze słuchawką
    c2. Aparat użytkuję w sieci UPC w Warszawie - jest podłączony do modemu
    UPC. Wszystko pięknie, tylko że nie wyświetla się numer dzwoniący (nie
    działa tzw. CLI). UPC twierdzi, że wszystko jest ok. i powinno działać.
    Niestety chwilowo jestem unieruchomiony w domu i nie mam skąd wziąć
    innego aparatu, żeby sprawdzić, czy zadziała.

    Czy to możliwe, że przyczyną niedziałania usługi jest fakt, że telefon
    został swojego czasu przywiedziony ze Szwecji? Tak wnioskuję, bo napisy
    na spodzie są po szwedzku i po zresetowaniu słuchawki język menu
    przestawia się na szwedzki. Czy tam mają inny standard CLIpa?

    --
    Pozd. - P