  • 21. Data: 2020-12-20 09:26:27
    Temat: Re: Hulajnoga elektryczna o dużej mocy - jakim jest pojazdem wg przepisów?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > O ile przed wyprawą na zakupy można spojrzeć w niebo i odłożyć
    > wyjazd o tyle jak pojedziesz tym do pracy gdzie popracujesz 8 lub
    > więcej godzin to pogoda może się faktycznie zmienić i nic na to
    > nie poradzisz.
    > Dlatego "katamaran" jest najlepszy wbrew opiniom fanatycznych
    > ekologów.

    w praktyce nie masz racji. kilka dni w roku jadę autem do pracy, kilka
    dni idę z buta, a przez resztę roku jadę rowerem. na paru kilometrach
    rower jest najszybszy. Być moze hulajnoga byłaby szybsza, nie
    sprawdzałem. wracam do pogody. kilkanaście razy w roku jestem zroszony i
    dwa, może trzy razy - mokry. nie stosuje specjalnej odzieży, a mógłbym
    wyposażyć sie w foliowy płaszcz. uważam że to zbyteczne. Prognozy pogody
    na jutro są bardzo dokładne. jak ma być ulewa - idę z buta, z prarsolem.
    jak ma byc ulewa i wichura - samochód.
    absolutnie nie jestem fanatycznym ekologiem. ale uważam że transport 2
    osób 5 osobowym suvem, z załączoną klimatyzacją, który trwa dłużej niż
    jazda rowerem, to sposób pokazania że stać mnie na wyrzucanie pieniędzy.
    Jeśli to się staje powszechne, to już nie jest problemem osobistym, to
    już jest problemem dla planety i wymusza inne rozwiązania. dzięki temu
    mamy plany ograniczenia wjazdu samochodów do centrów miast, strefy
    parkingowe.....

    ToMasz

  • 22. Data: 2020-12-20 10:43:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2020 o 09:26, ToMasz pisze:

    > w praktyce nie masz racji. kilka dni w roku jadę autem do pracy,

    Teraz praca jest często w domu, więc nie o tym mowa.

> [...]
    > osób 5 osobowym suvem, z załączoną klimatyzacją, który trwa dłużej niż
    > jazda rowerem, to sposób pokazania że stać mnie na wyrzucanie pieniędzy.

    Zakupy na tydzień, też rowerem przywozisz?

  • 23. Data: 2020-12-20 13:58:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-20 o 10:43, Cavallino pisze:

    > Teraz praca jest często w domu, więc nie o tym mowa.
    >
    >  kilka
    >
    > Zakupy na tydzień, też rowerem przywozisz?

    Zjedzenie przez tydzień więcej niż zmieści się na bagażniku rowera
    czy plastikowej reklamówce w ręce to sposób pokazania że stać go
    na wyrzucanie pieniędzy.
    I absolutnie nie jest fanatycznym ekologiem. :-)

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-12-20 14:36:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zakupy na tydzień, też rowerem przywozisz?

    nie. i dlatego nie uważam się za pseudo ekologa.
    Samochody wspaniale sie sprawują jako środki do przetransportowania
    czegoś/kogoś z miejsca na miejsce. obojętnie co to jest. Pod warunkiem
    że większość czasu, ich możliwości są wykorzystywane w pełni. czyli w
    jednym aucie jedzie kilka osób, rodzina, a nie 1 osoba do pracy, czy
    też z dzieckiem do szkoły.
    moim rowerem przewiozę wiele, na większe bagaże (koc, parawan, namiot)
    mam przyczepkę. ale po zakupy, materiały budowlane, pralkę jeżdżę autem.

    ToMasz

  • 25. Data: 2020-12-20 20:29:58
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.12.2020 o 14:36, ToMasz pisze:

> [...]
    > że większość czasu, ich możliwości są wykorzystywane w pełni. czyli w
    > jednym aucie jedzie kilka osób, rodzina, a  nie 1 osoba do pracy, czy

    Kiedy Twizy jest dokładnie po to by była 1 osoba i zakupy. Temu prąd
    kosztuje 1/10 tego co paliwo do RS.

    > moim rowerem przewiozę wiele, na większe bagaże (koc, parawan, namiot)
    > mam przyczepkę. ale po zakupy, materiały budowlane, pralkę jeżdżę autem.

    Pralka, hehe

  • 26. Data: 2020-12-20 22:33:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2020 o 20:29, ii pisze:

    > Kiedy Twizy jest dokładnie po to by była 1 osoba i zakupy.

    I tylko do tego się nie nadaje.
    Wspominanie o nim, gdy mowa o samochodach jest deczko nie na miejscu.
    To alternatywa dla roweru czy skuterka - i tyle.

  • 27. Data: 2020-12-20 23:03:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.12.2020 o 22:33, Cavallino pisze:

    > I tylko do tego się nie nadaje.
    > Wspominanie o nim, gdy mowa o samochodach jest deczko nie na miejscu.
    > To alternatywa dla roweru czy skuterka - i tyle.

    Jesteś ograniczony, ot co.

  • 28. Data: 2020-12-21 07:59:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2020 o 23:03, ii pisze:

    > Jesteś ograniczony, ot co.

    Byłbym, gdybym uważał inaczej.

  • 29. Data: 2020-12-21 18:21:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.12.2020 o 07:59, Cavallino pisze:

    > Byłbym, gdybym uważał inaczej.

    Możesz mieć nie wiem jak wysokie mniemanie o swoim uważamiu, ale fakty
    mówią same za siebie.

  • 30. Data: 2020-12-22 08:05:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    po co ta dyskusja, skoro twizy nie jest alternatywą dla autobusu,
    piechtobusu, roweru, bo dyskwalifikuje go cena

    z grubsza patrząc na sytuacje, nie jest również alternatywą dla
    samochodu, bo... dyskwalifikuje go cena.

    ToMasz