  • Data: 2010-12-03 19:35:41
    Temat: Honda ns 125 f
    Od: Korak17 <Korak17@_NOSPAM_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem , kupiłem sobie motor hondę ns 125 f z uszkodzonym
    cylindrem , co się okazało że nowy cylinder kosztuje 1400zł , to
    zrezygnowałem z kupna i postanowiłem zrobić szlif , ale tez nie można
    zrobić szlifu bo to jest taki materiał że się nie da. To dałem cylinder do
    tulejowania . i zrobili mi tulejkę , ale powiedzieli że nie mogą zrobić w
    niej dziur bo nie mają sprzętu do mierzenia.
    I pisze w takiej proźbie czy dali byście rade dowiedzieć sie jakie wymiary
    i w którym miejscu mają być porobione te dziury