  • 161. Data: 2020-08-18 13:56:33
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/08/2020 12:07, Cavallino wrote:

    > Nie ta to inna będzie.

    Jak dojedziesz do kolejnej 60kmh ekspresowka i ta bedzie dzialala i nie
    bedzie do niej kolejki spowodowanej awaria poprzedniej. Brnij dalej
    czekam na kolejne "argumenty" za.

  • 162. Data: 2020-08-18 13:57:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-08-17 17:03, Cavallino wrote:
    > Ja łąduję się poza sytuacjami awaryjnymi, wyłącznie na darmowych - i nad
    > morze tak właśnie pojadę.

    No chyba, że będzie zajęta :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 163. Data: 2020-08-18 14:31:27
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/08/2020 12:57, Mirek Ptak wrote:

    > No chyba, że będzie zajęta :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    To wtedy pojedzie do nastepnej, ktora przeciez nie ma prawa byc zajeta
    chocby z powodu awarii/zajetosci poprzedniej. Wymyslasz problemy i tyle.

  • 164. Data: 2020-08-18 15:10:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, K.
    On 18.08.2020 13:56 you wrote:

    > Jak dojedziesz do kolejnej 60kmh ekspresowka i ta bedzie dzialala i
    > nie bedzie do niej kolejki spowodowanej awaria poprzedniej. Brnij
    > dalej czekam na kolejne "argumenty" za.

    Kilka lat temu wracałem w sezonie z Władysławowa A1.
    Pierwsza stacja na A1 - kolejka zaczynała się przy wjeździe na stację na
    pasie zjazdu z A1, ze 2 km wcześniej zaczynał się już zator z ww.
    powodu.
    Widać było, że tym, którym zasięg pozwalał, wypisywali się z kolejki i
    jechali dalej.
    I to był błąd, bo kolejka do następnej stacji zajmowała cały pas do
    skrętu na stację i jeszcze ze 100m prawego pasa.

    :D

    --
    Pete

  • 165. Data: 2020-08-18 15:16:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Cavallino.
    On 17.08.2020 06:54 you wrote:

    > No właśnie. A ładowarki są częściej. O tym pisałem.

    Ale przez Austrię to było 80 km, więc pomijalne.

    Mi zaś chodziło o to że użytkownik LPG w ogóle nie musi szukać stacji,
    bo są na trasie nawet w tak egzotycznych krajach jak Niemcy i Austria.

    > Akurat jechałem przez Wiedeń, pamiętam coś tak z 50 km za Wiedniem
    > było, potem już nic.

    Potem już Włochy a tam to na co drugiej stacji.

    --
    Pete

  • 166. Data: 2020-08-18 15:22:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 17.08.2020 09:03 you wrote:

    > Moze dla Ciebie. Jadac 1200km na narty nie chcialbym stawac co 200km
    > na godzine ... ba - nawet jadac 600 km nad Baltyk ...

    Będziesz miał dzieci, to inaczej będziesz gadał :D

    --
    Pete

  • 167. Data: 2020-08-18 16:21:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-18 o 15:10, Pete pisze:

> [...]
    > I to był błąd, bo kolejka do następnej stacji zajmowała cały pas do
    > skrętu na stację i jeszcze ze 100m prawego pasa.

    A fanboje do dzisiaj twierdza że kolejek nie ma i nie będzie.

    Pozdrawiam

  • 168. Data: 2020-08-18 18:00:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 18/08/2020 15:21, RadoslawF wrote:

    > A fanboje do dzisiaj twierdza że kolejek nie ma i nie będzie.
    >

    > Pozdrawiam

    Bo taki moment kiedys nastapi i np. za 20 lat wszyscy bedziemy jezdzili
    elektrykami. Ale albo przejdziemy na ogniwa paliwowe albo technologia
    baterii pozwoli na zasieg powyzej 1000km przy czasie ladowania do 100% w
    np. 30 minut albo krocej. Na dzien dzisiejszy ta technologia wymaga za
    duzo kompromisow.

  • 169. Data: 2020-08-18 19:03:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-18 o 18:00, K pisze:

    > Na dzien dzisiejszy ta technologia wymaga za
    > duzo kompromisow.

    Spokojnie, musisz tylko postawić na głowie swój dotychczasowy
    sposób pojmowania rzeczywistości.
    Zatroszcz się o nowe miejsce do mieszkania z dostępem
    do gniazdka z ekoprądem. Planuj z wyprzedzeniem swoje codzienne
    i te niecodzienne czynności,
    tak, żeby jazda samochodem nie powodowała u Ciebie stresu
    a była jedynie przyjemnością. Nauczysz się z czasem też
    jak robić co godzinę zakupy i jeść kilka obiadów
    w czasie zwykłej krótkiej podróży nad morze.
    Wyluzuj po prostu...

    :-)

  • 170. Data: 2020-08-18 20:39:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-08-2020 o 14:57, Mirek Ptak pisze:

    > No chyba, że będzie zajęta :)

    To naładuję się na następnej.