  • 51. Data: 2018-03-04 21:24:52
    Temat: Re: Holek bez PJ
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 4 Mar 2018 19:10:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ja mam wrażenie, że to wyciągnęli z naprowadzania rakiety na zasadzie w
    > coś trafi;)

    Jak to tak działało, to nie wiem w co oni trafiali :)

    Sam pomysł niby niezły - wskazywać prędkość najszybszego pojazdu, co w
    założeniu pozwalało zmierzyć prędkość kogoś kto wyprzedza np. ciężarówkę.

    Natomiast realizacja takiego problemu nie jest taka prosta, obiekty mają
    bardzo różne odbicie radarowe i niektóre niby nieduże elementy (części
    felgi czy drżące części samochodu) dawały na wystarczające echo żeby to
    prędkość tej części była zmierzona.
    Lub nawet wielokrotnie słabsze, wielokrotne echo było przez urządzenie
    uznane za źródło pomiaru.

    Tam jeszcze były możliwości konfiguracji, z których _rozumiejący_ temat
    operator mógł zrobić użytek i zmniejszyć szanse na wadliwy pomiar.
    Tyle że w praktyce moc ustawiona na maksa, policjant celuje i mierzy.
    Jak był uczciwy, to jak widział że samochód jedzie ~80, a miernik pokazuje
    160 to go nie zatrzymywał...
    Ale jak widział że samochód jedzie ~80, a miernik pokazał 95, to już pewnie
    sam nie wiedział że wynik jest błędny.

    > To niech prokurator sprawdzi.

    A jak on sprawdzi, jak chyba jedyny kto w tym kraju opiniuje sprzęt
    pomiarowy, to właśnie GUM? ;)

  • 52. Data: 2018-03-04 22:51:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 21:24, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak to tak działało, to nie wiem w co oni trafiali :)

    No właśnie w coś. Czasem w największego, czasem w najszybszego. Byle
    swoi się okolicy nie plątali:)

    > A jak on sprawdzi, jak chyba jedyny kto w tym kraju opiniuje sprzęt
    > pomiarowy, to właśnie GUM? ;)

    Niech przejrzy youtuba. chyba że im admini zablokowali,

    Shrek

  • 53. Data: 2018-03-05 08:52:30
    Od: p...@g...com

    --Ale co masz na mysli - wprowadzenie tych kamer zamiast blitzow, czy jak chamsko
    Holka zmierzyli za pierwszym razem ?

    uzywanie sprzetu ktory nie spelnia swojej funkcji

    Iskra 1 do dupy
    https://moto.onet.pl/aktualnosci/nielegalne-pomiary-
    predkosci-tylko-w-polsce/psvq1q2
    Polcam do dupy
    http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-11-19/zaden-
    wideorejestrator-nie-potrafi-zmierzyc-pojazdu-ktory-
    jedzie-przed-nim-policja-sie-pogubila-panstwo-w-pans
    twie-o-1930/
    Ultra Lyte do dupy
    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/radar-pols
    kiej-drogowki-ultra-lyte-dwukrotnie-zawyza-predkosc,
    582461.html

    co to qrwa za partyzantka ? losowe dobieranie producentow ? moze dekle od razu wezma
    cos takiego i przestana sie kompromitowac ?
    https://www.mcourt.eu/przyrzad-do-pomiaru-predkosci-
    bushnell-id-417.html
    banda nieudacznikow i tyle :-)

  • 54. Data: 2018-03-05 09:15:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 15:46, Shrek pisze:

    > Nie, podobno ma nadzyczajne umiejętności, które pozwalają mu zapierdalać
    > o ponad +50 bo ma doskonały refleks i w razie czego wyprowadzi, a przed
    > oczojebnym radarem by nie dał rady zwolnić do 50;)

    Ten pomiar też umiałby podważyć.

  • 55. Data: 2018-03-05 09:56:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 4 Mar 2018 23:52:30 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > co to qrwa za partyzantka ? losowe dobieranie producentow ?

    Przetarg.
    Wygrywa najtańszy sprzęt, spełniający ogólne założenia, którego
    nieskończoną precyzję pomiarową potwierdza pieczęć GUM.

    Problemem wydaje się być właśnie GUM który jako instytucja nie jest w
    stanie ogarnąć zjawiska - co swoją drogą jest dość smutne.

  • 56. Data: 2018-03-05 10:03:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-02 o 17:48, J.F. pisze:
    > Holowczyc wpadl na terenie zabudowanym i stracil PJ na 3 miesiace
    Na Dzień Dziecka dostanie prezent. :-)

    Robert

  • 57. Data: 2018-03-05 10:15:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]

    >Problemem wydaje się być właśnie GUM który jako instytucja nie jest w
    >stanie ogarnąć zjawiska - co swoją drogą jest dość smutne.

    Ma swoje sprawdzone metody pomiarowe, i u nich dziala dobrze :-(

    J.

  • 58. Data: 2018-03-05 11:58:27
    Od: p...@g...com

    --Problemem wydaje się być właśnie GUM który jako instytucja nie jest w stanie
    ogarnąć zjawiska - co swoją drogą jest dość smutne.

    kazda instytucja jest przez kogos kierowana:

    2007-2016: Janina Popowska (prezes GUM)

    http://fotoradary.net/rzetelnosc-pomiaru-predkosci-p
    rzez-wideorejestrator-vt2377.html

    watek z 2010 roku (byc moze byly jakies wczesniej) a tymczasem przez kolejne kilka
    lat GUM konsekwentnie legalizuje urzadzenia kolejnych producentow i ignoruje wyroki
    sadow oraz prawa fizyki :-)

  • 59. Data: 2018-03-05 12:00:05
    Od: p...@g...com

    --Na Dzień Dziecka dostanie prezent. :-)

    nie przyjal mandatu wiec mam nadzieje ze sedzia kaze mu wszczepic GPS-a bo raczej nie
    rokuje :-)

  • 60. Data: 2018-03-05 19:58:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 5 Mar 2018 10:15:46 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ma swoje sprawdzone metody pomiarowe, i u nich dziala dobrze :-(

    Pytanie tylko czy biorą za to łapówy, czy zwyczajnie nie dają rady
    intelektualnie?