  • 1. Data: 2010-11-29 06:48:13
    Temat: Histereza regulatora CO
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Czołem.

    Sąsiad z dołu się był wyprowadził, w związku z czym całe CO u mnie w w
    mieszkaniu się totalnie rozregulowało. Mam stanowczo za duże rozrzuty
    temperatur, prawie 3 stopnie. W pomieszczeniach, które mają 2 ściany na
    zewnątrz zbyt szybko spada temperatura. Kombinuję w kierunku
    umieszczenia regulatora właśnie w tych pomieszczeniach. Pytanie: co daje
    właściwie histereza +/- 0.25 stopnia ? Obecnie mam +/- 0.5 stopnia, czy
    jej zawężenie przekłada się jakoś *realnie* na trwałość kotła, koszt
    paliwa itd. ? Obecnie mam regulator CO przewodowy, do eksperymentowania
    mogę ostatecznie ciągnąć kabel nawet po ścianie, czy może jednak
    szarpnąć się na regulator bezprzewodowy ? A może jakiś sprytny moduł RF
    rozwiązał by sprawę tanim kosztem ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem