    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Heyah i fajna awaria
    Date: Wed, 18 Nov 2009 19:47:15 +0100

    Od kilkunastu minut dzwoniąc wewnątrz sieci do znajomych,
    połączenia kierowane są do innych obcych numerów.
    Odzywają sie obce osoby zdziwione tymi połączeniami,
    potwierdzające że też maja taki problem.
    Lub odbiera mój znajomy, a na linii jest jeszcze jedna osoba.
    Zadzwoniłem do konsultanta, wiec maja jakąś awarię która
    może potrwać 72 godz.
    Operator zwrócił mi 3zł za lipne połączenia.

    Z czymś takim jeszcze sie nigdy nie spotkałem.
    --
    Krzysiek