  • 1. Data: 2010-09-01 09:28:59
    Temat: Harleyowe wspomnienia (uśmiechnmięte historie)
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Ludzie listy piszą i aż się łezka w oku kręci.
    Czasem ze wzruszenia a czasem ze śmiechu.
    W dziale Moto serwisu www.warszawa.pl jest umieszczonych
    kilka ciekawych opowiadań.
    Nawet ballady harleyowe w wykonaniu harleyowca z lat 70'.

    Jeśli ktoś chciałby się podzielić swoimi wspomnieniami
    związanymi z motoryzacją w Warszawie lub udziałem
    warszawskich kręgów motocyklowych w ciekawych imprezach,
    serdecznie zapraszam.

    Polecam dziś:
    pastiż na zjazdy
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6147,0,1,0,0-Harleyo
    wskich_wspomnień_czar.html

    list z Hamburga ze zdjęciami i balladami,
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6137,0,1,0,0-List_od
    _Harleyowca_z_Hamburga.html

    Harleyowcy na Zamku Królewskim
    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6129,0,1,0,0-Harleyo
    wcy_wspierali_budowę_Zamku_Królewskiego.html

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-09-01 09:40:28
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Harleyowcy na Zamku Królewskim
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6129,0,1,0,0-
    Harleyowcy_wspierali_budowę_Zamku_Królewskiego.html

    Odpowiadam bo w guglarce nie widać tego postu.
    Z tego samego powodu nie tnę.

    Pozdrawiam,
    zarafiq