-
1. Data: 2014-04-23 19:42:17
Temat: Hamulce Hornet 900
Od: g...@g...com
Hej,
jak wzmocnic sile hamowania w Hornecie 900 2002. Klocki stosunkowo nowe CL, tarcze w
stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody w oplocie a mimo wszystko
hamowanie gorsze niz w skucie.
Gdy wsiadam na FZ6 kolegi hamulce staja sie niebezpiecznie skuteczne. Roznica
kolosalna.
Czy jedyna opcja to wymiana pompy? Jest jakas sensowna cenowo alterantywa 'plug and
play'?
--
amos
-
2. Data: 2014-04-24 11:50:29
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: p...@b...pl
W dniu środa, 23 kwietnia 2014 19:42:17 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> Hej,
>
> jak wzmocnic sile hamowania w Hornecie 900 2002. Klocki stosunkowo nowe CL, tarcze
w stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody w oplocie a mimo
wszystko hamowanie gorsze niz w skucie.
> amos
Rozumiem że jesteś pewny ze nie masz powietrza w układzie.
To może pora zmienić uszczelniacze cylinderków hamulcowych tudzież uszczelniacze
pompy?
KJ
-
3. Data: 2014-04-24 14:17:47
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@g...com
W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:50:29 UTC+2 użytkownik p...@b...pl
>
> To może pora zmienić uszczelniacze cylinderków hamulcowych tudzież uszczelniacze
pompy?
>
Przelalem tyle plynu przez uklad, ze o powietrzu nie moze byc mowy.
Przed wymiana bylo to samo.
Jak rozumiem sa jakies zestawy naprawcze pompy/cylinderkow, ktore mozna kupic
wyszukujac po modelu moto, right?
--
amos
-
4. Data: 2014-04-24 15:10:22
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: "Tmek" <T...@d...ek>
Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
news:68094ca7-461d-49ea-b9e6-e0f40cc819f2@googlegrou
ps.com...
W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 11:50:29 UTC+2 użytkownik
p...@b...pl
>
> To może pora zmienić uszczelniacze cylinderków hamulcowych tudzież
> uszczelniacze pompy?
>
Przelalem tyle plynu przez uklad, ze o powietrzu nie moze byc mowy.
Przed wymiana bylo to samo.
To ze przelaes nie oznacza ze odpowietrzyles.
Masz twarda klamke od razu czy na poczatku miekka?
Tmek
-
5. Data: 2014-04-25 08:46:30
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
g...@g...com wrote:
> jak wzmocnic sile hamowania w Hornecie 900 2002. Klocki stosunkowo nowe
> CL, tarcze w stanie dobrym, plyn hamulcowy wymieniony na nowy, przewody
> w oplocie a mimo wszystko hamowanie gorsze niz w skucie.
Zaciski czyścił?
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
6. Data: 2014-04-25 08:57:48
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@g...com
W dniu czwartek, 24 kwietnia 2014 15:10:22 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
>
> To ze przelaes nie oznacza ze odpowietrzyles.
>
> Masz twarda klamke od razu czy na poczatku miekka?
>
>
Przelewajac patrzylem uwaznie na wylatujace babelki. Pomopwalem klamka do momentu az
nie bylo nigdzie. Zakladam wiec, ze pozbylem sie powietrza.
Ukladu nie mialem wczesniej zapowietrzonego. Bable wziely sie z powodu zbyt mocno
odessanego plynu ze zbiorniczka.
Klamka moim subiektywnym zdaniem jest twarda.
--
amos
-
7. Data: 2014-04-25 09:00:46
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@g...com
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 08:46:30 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
>
> Zaciski czy�ci�?
>
Narazie jedyne czynnosci 'serwisowe' to wymiana plynu. Co dalej to sie wlasnie pytam.
Na ile realnie nieoczyszczone zaciski moga zmniejszyc skutecznosc hamowania?
Szczegolnie, ze przebieg niezbyt wielki (niedawno wymienialem oryginalne klocki) i
moto jezdzi po miescie. Tarcze hamulcowe 2.
-
8. Data: 2014-04-25 09:16:00
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
g...@g...com wrote:
> Klamka moim subiektywnym zdaniem jest twarda.
A to zmienia postać rzeczy. Czyli klamka nie wpada głęboko, tak jakbyś
gąbkę ściskał, tylko wciskasz i jest wyraźny opór, tak?
Jeśli tak to raczej szukałbym na styku klocków i tarcz. Może odrobina
płynu hamulcowego skapnęła na tarczę lub klocki? Spróbuj odtłuścić je
benzyną ekstrakcyjną (koniecznie ekstrakcyjną, nie z baku) i przejechać
się trochę katując te hamulce (np. jechać na hamulcu), żeby się nagrzały,
może pomoże.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
9. Data: 2014-04-25 09:17:08
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
g...@g...com wrote:
> Narazie jedyne czynnosci 'serwisowe' to wymiana plynu. Co dalej to sie
> wlasnie pytam. Na ile realnie nieoczyszczone zaciski moga zmniejszyc
> skutecznosc hamowania?
Bardzo realnie, ale jeśli masz twardą klamkę, to nie będzie to.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
-
10. Data: 2014-04-25 09:20:15
Temat: Re: Hamulce Hornet 900
Od: g...@g...com
W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 09:16:00 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
> g...@g...com wrote:
>
>
> A to zmienia postać rzeczy. Czyli klamka nie wpada głęboko, tak jakbyś
>
> gąbkę ściskał, tylko wciskasz i jest wyraźny opór, tak?
>
Tak, zadnej gabki :)
>
> Jeśli tak to raczej szukałbym na styku klocków i tarcz. Może odrobina
> płynu hamulcowego skapnęła na tarczę lub klocki? Spróbuj odtłuścić je
> benzyną ekstrakcyjną (koniecznie ekstrakcyjną, nie z baku) i przejechać 1
> się trochę katując te hamulce (np. jechać na hamulcu), żeby się nagrzały,
> może pomoże.
>
Problem jest taki, ze przed wymiana plynu i po jest to samo. Niewiele też dala
wymiana klockow. Tarcze oczywiscie odtluszczalem sprayem do czyszczenia tarcz.
Jak dla mnie to problem zmierza w kierunku pompy.
--
amos