  • 21. Data: 2011-10-24 16:42:55
    Temat: Re: HUAWEI smartfon U8500
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j7us63$alm$1@inews.gazeta.pl>, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    wrote:

    > dalej dalej!
    > NApisz coś wiecej! Jak piszą zwolennicy androida to ciężko uwierzyć w
    > wiarygodność. NApisz czy jest możliwa obsługa jedną ręką, jak reaguje,
    > czy są i jakie przydatne programy....

    E tam.
    Jakie znowu programy?
    To co trzeba to jest - przegladarka, sms, i kupe osobnych progrmikow w
    Markecie (allegro, Skype, itd).

    Tylko ze odnosze wrazenie ze niektore funkcje dzialaja losowo (znaczy
    raz dzialaja, raz nie) - jak obrot albo zmniejszanie/powiekszanie.
    Poza tym - nieergonomiczny sposob nawigacji.
    I ten wolny start.
    Trzymanie baterii - wymaga ladowania 2 razy dziennie.
    itd

    Jednak zdecydowanie najgorzej oceniam sposob wprowadzania danych. Ta
    wirtualna klawiaturka sprawdza sie chyba tylko w przypadku malych
    paluszkow malych Chinczykow.

    TA

    TA

  • 22. Data: 2011-10-24 16:50:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Poza tym - nieergonomiczny sposob nawigacji.

    Brak mozliwosci przelaczania miedzy aktywnymi programi. I miedzy
    aktywnymi oknami.
    Brak jakiegos osobnego domyslnego klawisza zatwierdzajacego.

    TA

  • 23. Data: 2011-10-24 19:03:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-23 21:13, venioo pisze:

    > sprawdze jutro w wolnym czasie, bo przyznam, ze sam z tego nie
    > korzystam, a nie chce mi sie teraz szukac gdzie to widzialem :)

    sprawdzilem. sa dwa osobne klawisze skrotow oraz cala klawiatura do
    przypisania (w ustawieniach). mozna przypisac zarowno aplikacje jak i
    skrot do jakiejs akcji. dziala to calkiem sprawnie.

    pozdrawiam

    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2011-10-24 21:21:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > sprawdzilem.
    Dzięki!
    > sa dwa osobne klawisze skrotow oraz cala klawiatura do
    > przypisania (w ustawieniach).
    dwa kalwisze czyli? aplikacje uruchamia sie kombinacją "klawisz
    specjalny"+"litera"

    > mozna przypisac zarowno aplikacje jak i
    > skrot do jakiejs akcji. dziala to calkiem sprawnie.
    ale jest to realizowane za pomocą:
    zewnętrznego wolnego programu
    programu ekstra do desirez
    jest to funkcją każdego klawiszowego androida?

    ToMasz