  • 1. Data: 2010-05-19 06:43:19
    Temat: [HTC] Touch Pro vs HD2
    Od: Romullus <r...@o...pl>

    Witam, za parę dni będę w zasięgu nowej umowy, chciałbym pozostać przy
    marce HTC, sprawdzone i fajne ( obecnie Kaiser ), z tego co widzę Oranzada
    w ofercie ma modele, które ew by mnie interesowały ( gps/wifi to podstawa )

    Gdzieś doczytałem, że w Touch Pro występuje problem z godziną ( zamraża się
    ) i nie jest to jakaś urban legend bo miałem naocznie takiego gada w ręku.
    HD2 no cóż macałem przez jakieś 2 minuty niby fajny niby szybki kurde ale
    ciut za duży.

    A może coś innego z WM + wifi + gps (licencja auto mapy ) ?

    eR