  • 1. Data: 2010-02-04 08:21:54
    Temat: HTC Tilt2
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Mam możliwość nabycia telefonu z okazji wymiany tatowego telefonu z sieci
    AT&T. Po przejrzeniu ich oferty, poza BlacBerry (do którego nie mam
    przekonania - może bezpodstawnie) i kilkoma dziwnymi Nokiami doszedłem do
    wniosku, że jedyna słuszna opcja to HTC Tilt 2.

    Stad moje pytanie - czy jest to model występujący na naszym kontynencie
    tylko inaczej nazwany? Znajomy uważa, że jest to ichni odpowiednik naszego
    TyTN 2. Czy to prawda?

    I tak przy okazji... Czy z telefonem z WinMobile 6.5 jest możliwość
    "domowego" (dla osoby z niewielkim doświadczeniem z WM) spolszczenia
    interface'u?

    No to jak już... Jak jest z czułością ekranów dotykowych HTC? Rozumiem, że
    jak w iPoo nie będzię, ale chociaż porównywalnie do tych oferowanych choćby
    w iMate?

    --
    Pzdr., Wycior

  • 2. Data: 2010-02-04 08:45:46
    Temat: Re: HTC Tilt2
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 09:21:54 +0100, Wycior napisał(a):

    > Stad moje pytanie - czy jest to model występujący na naszym kontynencie
    > tylko inaczej nazwany? Znajomy uważa, że jest to ichni odpowiednik naszego
    > TyTN 2. Czy to prawda?

    Nie, odpowiednikiem Kaisera był Tilt.
    Tilt 2 to amerykańska wersja Rhodium, czyli Touch Pro2 albo MDA Vario V
    Tilt2 ma trochę inne pasma 3G - 850/1900/2100, podczas gdy Pro2 ma
    900/2100. Ideałem w Polsce byłyby pasma 850/900/2100, ale 900/2100 jest
    lepszą opcją niż 850/1900/2100
    Tilt2 domyślnie nie ma HSUPA, ma opcję po update softu.
    Brakuje mu też kamery z przodu do videopołączeń

    > I tak przy okazji... Czy z telefonem z WinMobile 6.5 jest możliwość
    > "domowego" (dla osoby z niewielkim doświadczeniem z WM) spolszczenia
    > interface'u?

    da się, ale będziesz musiał poczytać, najlepiej forum pdaclub.pl albo
    xda-developers.com, a najlepiej obydwa

    > No to jak już... Jak jest z czułością ekranów dotykowych HTC? Rozumiem, że
    > jak w iPoo nie będzię, ale chociaż porównywalnie do tych oferowanych choćby
    > w iMate?

    a czemu ma nie być tak jak w iPoo? Działa świetnie, choć jest to ekran
    rezystywny a nie pojemnościowy, co dla mnie nie jest wadą - rezystywny ma
    znacznie lepszą dokładność i da się użyć piórka - jest wybór.
    Dzięki temu można używać oprogramowania nie będącego niewolniczo
    przystosowanego do ekranów pojemnościowych - czytaj: mieszczących znacznie
    więcej na jednym ekranie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel