  • 1. Data: 2009-03-18 16:36:17
    Temat: HTC E650 / SPV S710 poszukuję instrukcji w języku polskim
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Czy ktoś z Grupowiczów mógłby mi napisać czy na płycie CD dołączanej do tego
    telefonu w PL Orange jest instrukcja po polsku? Po angielsku mam, jednakże
    potrzebuje jej w języku polskim.
    Byłoby mi miło jeśli ktos mógłby mi to podesłac na maila - mariusz66666
    małpa o2 kropka pl, ewentualnie wskazać skąd można pobrać (szukałem i
    bezskutecznie)

    Dzięki, pozdrawiam