eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetHP Pro 3405 - nie polecamHP Pro 3405 - nie polecam
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 19:53:10 +0100
    From: DooMiniK <b...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: HP Pro 3405 - nie polecam
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 109.255.140.20
    Message-ID: <4fd8e195$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1339613589 109.255.140.20 (13 Jun 2012 20:53:09 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 37
    X-Authenticated-User: b...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1212871
    [ ukryj nagłówki ]


    Proszę uważać na HP Pro 3405 - nie polecam.
    Dwie oddzielne czasowo dostawy, ogromne problemy sprzętowe...

    1) niektóre maszyny mają problem z wiatrakami systemowymi (co
    sygnalizuje bios przy starcie - czasem wentylatory nie kręcą
    się, lub zasuwają na pełnych obrotach jak helikopter
    HP przysłał:
    - nowe wentylatory (nic nie dało)
    - nowe płyty główne


    2) artefakty na ekranie (zintegrowana grafika)
    - HP przysłał nową MB
    - sprawdziłem pamięci,

    Dzisiaj był inżynier HP, zmienił MB (trzecia...), to samo. Zmienił
    zasilacz: to samo. Poprosiłem o wymianę obudowy (prawie mnie wyśmiał,
    ja widziałem juz przypadek, że zła obudowa/zły montaż MB w obudowie
    powodoał problemy).

    Na rozwiązanie problemów _jedno desktopa_ poświęciłem kilka godzin
    (min. 2 wisząc na telefonie i przekonujac, że to nie jest zepsuty
    monitor, że próbowałem VGA/DVI, różne monitory, linie zasilające).

    Sprawa ciągnie się od 8 dni, więc ostatnecznie około 14stej wysłałem
    aktualizację ticketa z grzeczną prośbą, że nie mogę już tracić
    pieniądzy mojej firmy i proszę o kod DOA. Około 18stej kod otrzymałem,
    jutro zaczynam procedurę wymiany komputera na nowy...

    I teraz najlepsze. Osobnym ticketem zgłosiłem problemy z wiatrakami...
    Przyjedzie inny inżynier dopiero jutro... jakby nie mógł za jednym
    zamachem ten sam.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: